Ik ben vanochtend begonnen met het aanpassen van het lay-out van Tweakers.net
Ik vond de menubar een beetje 'outdated' en was wel toe aan iets nieuwers (vooral wat strakkers)
Ik vind het leuk om mijn werk so far te showen, maar ik zou het nog leuker vinden om van andere mensen het resultaat van hun custom CSS te zien. Misschien kunnen we daardoor inspiratie bij elkaar vinden. Hieronder zijn iig wat screenshots te zien van het resultaat:
Klik op de foto's voor een vergroting
Foto 1: De bovenkant van de pagina:

Foto 2: De onderkant van de pagina:

Foto 3: En nog een foto met de tacker 'enabled'

Wat heb ik veranderd?
Op foto 3 staat de pijl in de menubalk. Hierbij wordt het knopje 'meer' wit zodra je over één van de onderliggende items hovered. Dit is volgens mij ook niet aan te passen met CSS.
Ik ben benieuwd wat iedereen er van vind, en wat andere mensen er van gemaakt hebben
Ik vond de menubar een beetje 'outdated' en was wel toe aan iets nieuwers (vooral wat strakkers)
Ik vind het leuk om mijn werk so far te showen, maar ik zou het nog leuker vinden om van andere mensen het resultaat van hun custom CSS te zien. Misschien kunnen we daardoor inspiratie bij elkaar vinden. Hieronder zijn iig wat screenshots te zien van het resultaat:
Klik op de foto's voor een vergroting
Foto 1: De bovenkant van de pagina:

Foto 2: De onderkant van de pagina:

Foto 3: En nog een foto met de tacker 'enabled'

Wat heb ik veranderd?
- Menubar op 'fixed' gezet (blijft altijd in zicht)
- Menubar kleiner gemaakt
- Logo verkleind en 'bijgeknipt'
- Tekst in menubalk hoofdletters
- de groene en zwarte kleuren (tekst) veranderd in menubalk
- schaduw om de zoekbalk
- schaduw om de 'container'
- footer verwijderd
- categoriën op de hoofdpagina verwijderd
- Reacties op berichten aanpassen (Zorgen dat ze verticaal wat minder ruimte in beslag nemen zodat ik minder hoef te scrollen. Waarschijnlijk ga ik dit doen door de username en avatar links van de reactie te zetten
- De blauwe knoppen met witte tekst aanpassen. Ik weet alleen nog niet wat er voor in de plaats komt
- Verder wat ik ter plekke tegen kom
Op foto 3 staat de pijl in de menubalk. Hierbij wordt het knopje 'meer' wit zodra je over één van de onderliggende items hovered. Dit is volgens mij ook niet aan te passen met CSS.
Ik ben benieuwd wat iedereen er van vind, en wat andere mensen er van gemaakt hebben