Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Custom CSS Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 10:43
Ik ben vanochtend begonnen met het aanpassen van het lay-out van Tweakers.net
Ik vond de menubar een beetje 'outdated' en was wel toe aan iets nieuwers (vooral wat strakkers)
Ik vind het leuk om mijn werk so far te showen, maar ik zou het nog leuker vinden om van andere mensen het resultaat van hun custom CSS te zien. Misschien kunnen we daardoor inspiratie bij elkaar vinden. Hieronder zijn iig wat screenshots te zien van het resultaat:

Klik op de foto's voor een vergroting

Foto 1: De bovenkant van de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/14w8zsp.png

Foto 2: De onderkant van de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/21as7t.png

Foto 3: En nog een foto met de tacker 'enabled'
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/142h3xw.png

Wat heb ik veranderd?
  • Menubar op 'fixed' gezet (blijft altijd in zicht)
  • Menubar kleiner gemaakt
  • Logo verkleind en 'bijgeknipt'
  • Tekst in menubalk hoofdletters
  • de groene en zwarte kleuren (tekst) veranderd in menubalk
  • schaduw om de zoekbalk
  • schaduw om de 'container'
  • footer verwijderd
  • categoriën op de hoofdpagina verwijderd
To do list
  • Reacties op berichten aanpassen (Zorgen dat ze verticaal wat minder ruimte in beslag nemen zodat ik minder hoef te scrollen. Waarschijnlijk ga ik dit doen door de username en avatar links van de reactie te zetten
  • De blauwe knoppen met witte tekst aanpassen. Ik weet alleen nog niet wat er voor in de plaats komt
  • Verder wat ik ter plekke tegen kom
Op foto 2 zie je een groene pijl staan. Deze geeft mijn eerste 'bug' aan. De tacker springt namelijk omhoog, ook al staat deze op fixed. Ik weet nog niet of ik dit met CSS op kan lossen

Op foto 3 staat de pijl in de menubalk. Hierbij wordt het knopje 'meer' wit zodra je over één van de onderliggende items hovered. Dit is volgens mij ook niet aan te passen met CSS.

Ik ben benieuwd wat iedereen er van vind, en wat andere mensen er van gemaakt hebben

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Voor dit soort dingen hebben we het volgende topic:

[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 10:43
Excuses, ik zat al te zoeken naar zo'n topic. Ik zat te zoeken op 'custom css' daar kon ik niks vinden.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.