Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar occasions in bepaalde wegenbelasting klasse

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32
Ik vroeg me af of er een manier is om ergens op occasions te zoeken nav het gewicht/de wegenbelasting. Ik ben namelijk op zoek naar een auto, liefst een beetje ruim, maar wil er dan liefst 1 die relatief goedkoop is kwa vaste lasten.
Echter kan ik geen enkele site vinden waarbij ik hierop kan filteren. Iemand een tip voor me hoe ik dit handig kan doen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 21:01
Op Autotrack kan je bij Uitgebreid zoeken ook op gewichtsklasse filteren (onder Maten en gewichten).

• Maverick
Hm, ja ik zie het. Liefst zou ik het zo zien dat ik echt op belasting kan zoeken, zodat er ook rekening gehouden wordt met uitzonderingen voor zuinige auto's.
Dit is iig een goed startpunt., tnx.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48

-tom-562

Oliesjeik

Je betaald niet minder belasting door een zuinige auto te gaan rijden

Vaak bu'j te bang!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:07
-tom-562 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:36:
Je betaald niet minder belasting door een zuinige auto te gaan rijden
De MRB vrijstellingsregeling voor zuinige auto's is inderdaad per 1-01-2014 afgeschaft.
Bovendien is het MRB bedrag per provincie verschillend, dus is het niet te doen om daarop te filteren. Met gewichtsklassen weet je in principe voldoende. De rest kan je bij de belastingdienst vinden.

• Maverick
Ah, was niet op de hoogte dat het per 1-1-2014 volledig afgeschaft was. het verschil per provincie lijkt me niet echt relevant, ik ga er iig niet voor verhuizen :P

Pagina: 1