Speakersetje aansluiten op Xbox?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een goedkoop Logitech speakersetje hier staan en ik zou graag willen dat daar het geluid van de Xbox 360 uit gaat komen. Aan het speakersetje zit slechts 1 kabel, namelijk een groene line kabel. Mijn monitor (Iyama 24 inch) heeft zowel een groene als een zwarte jack aansluiting. De Xbox 360 is verbonden via HDMI met ditzelfde beeldscherm. Nu heb ik de groene jack in de line in ingang gestoken, maar ik krijg met geen mogelijkheid geluid uit de speakers. Ook de instellingen van de Xbox 360 staan naar mijn idee goed (Dolby). Dien ik een tussenstuk te plaatsen of zie ik iets over het hoofd?

HDMI Av kabel is denk ik wat ik nodig heb, nu nog even kijken waar de groene dan in zal moeten aangezien de jacks wit en rood zijn op de kabel.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 26-03-2014 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:44
Jij witl dus eigenlijk geluid van je xbox 360 naar je monitor en vandaar naar je speakers sturen.

Ik denk dat dit niet gaat werken persoonlijk. Als het wel kan, zou je eens moeten kijken naar de instellingen op je monitor kijken. Hier zal je iets van Line OUT moeten kiezen.

Op je Xbox moet je instellen dat hij geluid (en beeld) via HDMI laat verlopen. Kijk wel goed of je HDMI kabel van de juiste versie is. Versie 1.3 of hoger is hiervoor denk ik vereist namelijk.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Als je die Audio/Adapter AV kabel hebt die HDMI + 2x tulp heeft, dan kun je zoiets http://www.allekabels.nl/na/0/1514/jack-verloopkabel.html gebruiken om een 3.5mm jack in te kunnen steken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ozzy op 27-03-2014 15:07 ]

omnia mutantur, nihil interit