Toon posts:

Foutje in UT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ziekelijk lage pings..
Afbeeldingslocatie: http://server45.hypermart.net/ddefinitionx/pingziek.jpg
Vroeger had ik altijd 70 a 60 ms..... |:(
Maar mij hoor je niet klagen hoor :)

Verwijderd

ik heb da ook maar als ik op die lage ping servers speel , heb ik juist veel lag?
ik zoek ze rond de 60 dan ist altijd goed

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb 't precies andersom...
Vroeger had ik meestal gemiddeld 30-60 ms, nu zijn de laagste pings in dat lijstje zo rond de 100 ms. Maar als ik dan connect met de server en ik kijk tijdens het spelen, blijkt ie gewoon 30 tot 60 ms te zijn :?

Ik heb ook wel eens dat er bijv. een server met een ping van 4 ms bij staat, maar dan is dat meestal gewoon een foutje ofzo denk ik. :)

Ach ja, zolang 't maar goed speelbaar is maken die getalletjes ook niet zoveel uit.. ;)

#

Verwijderd

hmmmmm, ik heb precies hetzelfde met RA3... maar als ik reconnect ist weer goed....

• Scavvy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 14:45
Mijn ping past zich zo'n beetje aan aan de server, om servers met lage ping heb ik ook een lage ping, met hoge-ping servers een hoge ping

Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A

Verwijderd

Had ook eens zoiets.. ik ga online, zie ik een server staan met een ping van 4 :? Ik denk "jaja, eens kijken hoe dat gaat" Ik connecten... loopt voor geen METER!! vertragingen alom, stotteringen, noem maar op. Kijk ik naar m'n ping.. IS DIE RUIM OVER DE 3500!!!!!!!

Dus maar gaaaaaauw een andere server opgezocht :P

Verwijderd

Hmmmzz, ik speel al een half jaar geen UT meer, maar toen ik et nog speelde was die al een oude en heel bekende bug. Kwam geloof ik met 4.32 of misschien daarvoor al, betekent dattie em gewoon nog nie gepingt heeft ofzo. Tis in ieder geval dus nie waar die ping, maar zoveel was wel duidelijk :P
Pagina: 1