Verwijderd
ik heb da ook maar als ik op die lage ping servers speel , heb ik juist veel lag?
ik zoek ze rond de 60 dan ist altijd goed
ik zoek ze rond de 60 dan ist altijd goed
Ik heb 't precies andersom...
Vroeger had ik meestal gemiddeld 30-60 ms, nu zijn de laagste pings in dat lijstje zo rond de 100 ms. Maar als ik dan connect met de server en ik kijk tijdens het spelen, blijkt ie gewoon 30 tot 60 ms te zijn
Ik heb ook wel eens dat er bijv. een server met een ping van 4 ms bij staat, maar dan is dat meestal gewoon een foutje ofzo denk ik.
Ach ja, zolang 't maar goed speelbaar is maken die getalletjes ook niet zoveel uit..
Vroeger had ik meestal gemiddeld 30-60 ms, nu zijn de laagste pings in dat lijstje zo rond de 100 ms. Maar als ik dan connect met de server en ik kijk tijdens het spelen, blijkt ie gewoon 30 tot 60 ms te zijn
Ik heb ook wel eens dat er bijv. een server met een ping van 4 ms bij staat, maar dan is dat meestal gewoon een foutje ofzo denk ik.
Ach ja, zolang 't maar goed speelbaar is maken die getalletjes ook niet zoveel uit..
#
Mijn ping past zich zo'n beetje aan aan de server, om servers met lage ping heb ik ook een lage ping, met hoge-ping servers een hoge ping
Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A
Verwijderd
Had ook eens zoiets.. ik ga online, zie ik een server staan met een ping van 4
Ik denk "jaja, eens kijken hoe dat gaat" Ik connecten... loopt voor geen METER!! vertragingen alom, stotteringen, noem maar op. Kijk ik naar m'n ping.. IS DIE RUIM OVER DE 3500!!!!!!!
Dus maar gaaaaaauw een andere server opgezocht
Dus maar gaaaaaauw een andere server opgezocht
Verwijderd
Hmmmzz, ik speel al een half jaar geen UT meer, maar toen ik et nog speelde was die al een oude en heel bekende bug. Kwam geloof ik met 4.32 of misschien daarvoor al, betekent dattie em gewoon nog nie gepingt heeft ofzo. Tis in ieder geval dus nie waar die ping, maar zoveel was wel duidelijk
Pagina: 1