[bug] Ongeldige token in formulier verzonden bij reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Steeds vaker, lees iedere keer, dat ik probeer een review toe te voegen krijg ik eerst een paar keer de volgende melding: Ongeldige token in formulier verzonden

Opnieuw submitten helpt niet, ik moet echt de pagina refreshen in de hoop dat het dan goed gaat (met als gevolg dat ik alles weer in moet vullen).

Ik heb het probleem zowel in Opera als in Chrome. De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is het maar blijven submitten in de hoop dat het goed gaat, maar irritant wordt dat op een gegeven moment wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Op dit moment doen we zo te zien geen logging van dit soort specifieke errors bij productreviews. Ik ga dus eens beginnen met logging inbouwen om te zien of dit vaak voorkomt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Had het in een apart topic gezet, maar copy paste het hier ook maar even:

Zojuist geprobeert een simpele beoordeling van http://tweakers.net/productreview/manager/schrijven/364547/ toe te voegen. Krijg echter iedere keer de foutmelding "Ongeldige token in formulier verzonden". Ik gebruik Chrome onder Windows. Alleen wat sterretjes uitgedeeld, dus geen idee waar deze ongeldige tokens vandaan komen.

_██_
(ಠ_ృ)