Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Chrome: Flash player blijft crashen

Pagina: 1
Acties:

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Hey iedereen,

Sinds een paar weken heeft mijn Google Chrome zeer veel moeite met Flash, zowel op Facebook, op NOS.nl en met de JWplayer van de NPO (als deze met elkaar in verband staan?). Zo zegt de laatste ook vaak dat een stream niet is gevonden en dat de JW-player dus niet werkt. De NOS player verandert van mooie player met de NOS lay-out naar een 'Dumpert-stijl'-player die niet wil laden.

Ik heb naar mijn gevoel álle Google-oplossingen al geprobeerd, including het opnieuw installeren van Google Chrome. Helaas zonder resultaat. Vandaar dat ik deze queeste aan jullie voorleg!

Bij voorbaat dank!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welk OS? Windows? Heb je al gekeken wat de losse Adobe Flashplayer Plugin doet, vergeleken met de Pepperflash van Chrome? Die laatste, icm Adobe's versie op Windows geeft vaker problemen, wat je met je Google resultaten had moeten zien. Ook hier op GoT is het meerdere keren langs gekomen ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Windows indeed. En ja, heb die geprobeerd uit te schakelen maar zonder succes (alle mogelijke combinaties geprobeerd). YouTube doet het trouwens wel vlekkeloos.