Goedkope PC om 3 schermen aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:

• DfreakD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik wil een nieuwe relatief goedkope (rond de €300) desktop kopen of samenstellen en hierop wil ik drie schermen laten draaien.

Verder wil ik met dit systeem vlot kunnen internetten tekstverwerken en hier en daar wat werk met adobe illustrator verrichten.

De schermen die ik wil aansluiten zijn de volgende

2x pricewatch: Dell E178FP Zwart

1x pricewatch: Iiyama ProLite E2208HDS-2 Zwart

Nu is mijn vraag of ik op bijvoorbeeld dit moederbord de onboard graphics in combinatie met een aparte videokaart kan gebruiken.

pricewatch: ASRock H81M-DGS

Alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door DfreakD op 25-03-2014 15:51 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Lees eerst de regels omtrent een goede eerste post! Nu kan er geen goed advies gegeven worden.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Van AMD's weet ik dat je met bijv. pricewatch: Gigabyte F2A88XM-HD3 3 schermen kan aansluiten, gewoon op het mobo. 1 gaat dan op HDMI, 1 op DVI en 1 op VGA.

Voor gewoon wat officewerk zal je met een simpel A6'je dan al prima uit den voeten kunnen komen.

People as things, that’s where it starts.

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:19
of gewoon een AMD kaartje in doen met een FleX model. gebruik de zoekfunctie

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:55

Boss

+1 Overgewaardeerd

VasZaitsev schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:50:
Van AMD's weet ik dat je met bijv. pricewatch: Gigabyte F2A88XM-HD3 3 schermen kan aansluiten, gewoon op het mobo. 1 gaat dan op HDMI, 1 op DVI en 1 op VGA.

Voor gewoon wat officewerk zal je met een simpel A6'je dan al prima uit den voeten kunnen komen.
Zit daar niet altijd nog de beperking op dat je er maar 2 gelijktijdig van kan gebruiken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Geen idee eerlijk gezegd, zoiets staat er niet bij. Het wordt gewoon eyefinity genoemd. Grote kans dat de A88 chipset ervoor zorgt dat het wel kan.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1