Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 18:11
Ik heb een Samsung S4 GT-I9505 T-Mobile 500 mb en een Samsung note 3 SM-N90005 Hi 3 Gb 4G
Zins ik de Samsung note 3 geupdate heb naar 4.4.2 gaan zo maar alle wifi instellingen weg
Zins ik de Samsung S4 geupdate heb naar 4.4.2 gaan daar nu ook zo maar alle wifi instellingen weg
Ik wordt hier helemaal gek van en gefrustreerd van

Want elke keer moet ik het opnieuw toevoegen, gaat een dag of 3 dagen goed en is alles ineens zo maar weer weg

Dat is ook de reden dat ik over me bundel heen ga

Want je moet het bij je vrienden elke keer weer vragen naar de wifi code, soms wel 2 keer in de week

Je wordt er zo moe van dat je wifi helemaal niet meer gebruikt, want je wifi is op deze manier gewoon onbruikbaar

ik heb dit probleem ook nergens kunnen vinden op internet en ik weet ook niet hoe ik dit kan oplossen

wifi instellingen kunnen toch niet zomaar verdwijnen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Blids op 25-03-2014 15:51 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Factory reset geven

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 18:11
Factory reset geven maar wifi instellingen komen niet terug, ik heb het eigenlijk wel gehad met het toestel
Hoe is het mogelijk dat ze zo maar weg gaan
Is het mogelijk dat ze ergens staan ofzo ?

ik heb ze naar fabrieksinstellingen gezet, en heb contact gehad met samsung, zij vroegen mij smart tutor te downloaden, daarna hebben ze me hele toestellen naar gekeken, probleem is nu opgelost, wifi is wel weg maar ja

[ Voor 36% gewijzigd door Blids op 27-03-2014 17:45 ]