Compleet benaggelde textures met Det 10.x en hoger

Pagina: 1
Acties:

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://nofx.gamepoint.net/mm2.jpg

Bovenstaand plaatje is een screendump van Midtown Madness 2, een DirectX racespel. En zoals je kunt zien zijn de textures niet helemaal wat ze moeten zijn. Dit probleem heb ik vooralsnog alleen bij dit spel kunnen ontdekken, andere DirectX apps zoals 3DMark2001 draaien zonder problemen.

Ik draai DirectX v8.0 en Detonator v12.41, op een Abit v7100 GeForce2 MX (200/200). Verder heb ik VIA 4-in-1 v4.28, alles onder Windows 98 SE. Ik heb alle Direct3D opties aan- en uit gezet (onder additional properties), dat hielp niet. Het probleem doet zich voor bij alle Detonator versies 10.x en hoger. De 6.50 versie draait zonder problemen!

Iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?

edit:

- Benaggeld moet VERnaggeld zijn uiteraard :)
- Ook Via 4-in-1 v4.31 helpt niet

• Arthur
  • Laatst online: 23-08 17:05
Misschien heb je een patch voor Midtown Madness nodig?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Saisho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 16:10
Had ik ook bij deze drivers. Heb nu de nieuwe 12.41 Detonator drivers geïnstalleerd en ... Problem Solved. Terug lekker racen door Londen :)

En natuurlijk die patch installeren!

• Milly
  • Niet online
Oeps, ik bedoel ook v12.41... Heb het al veranderd |:(

En die patch lost het helaas niet op... die is ook bedoeld om problemen met i810 kaarten te voorkomen (geloof ik).