mijn celleron wil wel op een fsb van 83 lopen maar zodra ik op het mobo de jumpers op 100 MHz zet dan doet de hele pc het niet
wie weet hier een remedie voor?
wie weet hier een remedie voor?
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
Dat denk ik niet, maar jij hebt neem ik aan voltage op je mobo zitten. En ik niet, daarom.Op zaterdag 09 juni 2001 11:51 schreef Celeron_clocker het volgende:
Mmm ik heb nu een goedkoop no-name slocket van de Memo ( 19,- ) en ik haal 1000mhz. Als ik er een andere tussenzet zou ik dan nog meer kunnen halen?
Greetz
Een convertor, om een socket 370 op een slot 1 mobo te laten draaien. En die heb je met en zonder voltage regeling.Op zaterdag 09 juni 2001 12:07 schreef Psycho_cerebro het volgende:
En wat is in hemelsnaam een slocket?
Slot->socket convertor voor socket370 chips op een slot1 mobo.Op zaterdag 09 juni 2001 12:07 schreef Psycho_cerebro het volgende:
En wat is in hemelsnaam een slocket?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op mm mobo zat al een socket 370 dus ik heb dat ding niet nodig!Op zaterdag 09 juni 2001 12:08 schreef Def_P het volgende:
[..]
Een convertor, om een socket 370 op een slot 1 mobo te laten draaien. En die heb je met en zonder voltage regeling.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Zat ik al aan te denkenOp zaterdag 09 juni 2001 12:15 schreef 0siris het volgende:
Tja, als je je core-voltage niet kunt regelen is het einde verhaal hoor!
Beter moederbord kopen, zit weinig anders op.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Hij zei net dattie geen slot 1 heeft maar socket 370Op zaterdag 09 juni 2001 12:21 schreef wauskes het volgende:
Kan je net zo goed een converter kopen met core voltage regelaar voor een paar tientjes
Verwijderd
Als je het in je bios kan veranderen of op mobo dan kan het wel mits een goede coolerOp zaterdag 09 juni 2001 21:28 schreef ikbenveldmuis het volgende:
zouw een celeron 500 op 83 mhz kunnen lopen?
k wil me compu niet verneuken eigelijk
100 ga ik maar niet proberen
kep me kast opengeschroeft, en op de cooler staat het merk iceberg...is dat een goed genoeg merk?Op zaterdag 09 juni 2001 21:49 schreef Psycho_cerebro het volgende:
[..]
Als je het in je bios kan veranderen of op mobo dan kan het wel mits een goede cooler
What the f*ck!Op zondag 10 juni 2001 11:36 schreef Aikon het volgende:
[..]
Je verneukt de lay-out
Dat je de lay-out verneukt.Op zondag 10 juni 2001 11:38 schreef Psycho_cerebro het volgende:
[..]
What the f*ck!
whats wrong with Ya
tnxOp zondag 10 juni 2001 13:46 schreef Psycho_cerebro het volgende:
nu je zin?