Beste medetweakers,
Ik ga mijn mobiele games/apps publiceren in de verschillende app-stores (Google, Apple, Microsoft...). Hiervoor sta ik vanaf volgende week ingeschreven bij de KVK. Alles ervoor is geregeld (licenties, developer accounts, belasting ... etc), maar nu rest mij nog punt: Het opgeven van een bedrijfsnaam.
Nu weet ik dat er heeeeel wat creatievelingen op het forum van Tweakers zitten en vraag ik:
Weet iemand nog een leuke, pakkende bedrijfsnaam voor mij?
Hou rekening met:
- Naam moet engels zijn
- .com domein het liefst nog beschikbaar op dezelfde naam
- De naam moet het liefst uit 1 woord bestaan met minimaal twee lettergrepen
- De naam hoeft niet per se met gaming te maken hebben
Leuke (reeds bestaande) namen vind ik: Rovio, Valve, Mojang, Bungie. Iets wat op een van deze namen lijkt qua feeling.
Shoot!
Geplaatste suggesties:
#1 - StimBits
#2 - Timber
#3 - Zupple
#4 - Culvee
#5 - Immi Games
Ik ga mijn mobiele games/apps publiceren in de verschillende app-stores (Google, Apple, Microsoft...). Hiervoor sta ik vanaf volgende week ingeschreven bij de KVK. Alles ervoor is geregeld (licenties, developer accounts, belasting ... etc), maar nu rest mij nog punt: Het opgeven van een bedrijfsnaam.
Nu weet ik dat er heeeeel wat creatievelingen op het forum van Tweakers zitten en vraag ik:
Weet iemand nog een leuke, pakkende bedrijfsnaam voor mij?
Hou rekening met:
- Naam moet engels zijn
- .com domein het liefst nog beschikbaar op dezelfde naam
- De naam moet het liefst uit 1 woord bestaan met minimaal twee lettergrepen
- De naam hoeft niet per se met gaming te maken hebben
Leuke (reeds bestaande) namen vind ik: Rovio, Valve, Mojang, Bungie. Iets wat op een van deze namen lijkt qua feeling.
Shoot!
Geplaatste suggesties:
#1 - StimBits
#2 - Timber
#3 - Zupple
#4 - Culvee
#5 - Immi Games
[ Voor 8% gewijzigd door stimmits op 25-03-2014 16:01 ]