Welke browsers op rMBP ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Hallo,

Ik gebruik eigenlijk alleen maar safari op mijn rMBP. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel vrij veel bugs heb in safari. Ik heb regelmatig dat een website vast loopt, dat ik wel de pagina zie, maar niet kan klikken, dan ik echt heel safari moet afsluiten en soms zelf een hele reboot moet geven om safari weer lekker werkend te krijgen.

Zijn er (merkmaab) betere browsers voor mn macbook? Die net zo snel zijn, en net zo stabiel.

Enige nadeel is dat ik gek ben om de iCloud sleutelhanger en die wekt alleen in safari toch?

Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38

talin

ES-MA

voor alles wat ook maar niet werkt dan wel voor controle gebruik ik Seamonkey.

http://www.seamonkey-project.org

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik gewoon Safari en voor sommige dingen Firefox. Vroeger gebruikte ik altijd Camino (best of both worlds) maar ik vind Safari ook wel prima sinds de mogelijkheid voor zoeken vanuit de adresbalk is toegevoegd. De bugs en problemen die je beschrijft, herken ik niet.

In plaats van iCloud voor passwords gebruik ik 1Password, dat werkt tenminste in alle browsers.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
En 1 password werkt hetzelfde? En net zo veilig? En doet die ook creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18

Quakie

quakelen

Sinds mavericks ben ik juist terug bij alleen Safari.. Ik zat hiervoor meer op Chrome.
Chrome gebruik ik nu alleen voor youtube, aangezien niet alles in html5 beschikbaar is. Ik wil namelijk niks extras installeren zoals java, silverlight, flash.

Safari is zoveel zuiniger dan Chrome. Ook vind ik hem sneller aanvoelen..

Kan je misschien websites delen waar je fouten ziet? Misschien hebben wij het niet en is er dus wat aan de hand? Misschien handiger dan wijzigen van browser..

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43
Safari sinds mavericks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Quakie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:
Sinds mavericks ben ik juist terug bij alleen Safari.. Ik zat hiervoor meer op Chrome.
Chrome gebruik ik nu alleen voor youtube, aangezien niet alles in html5 beschikbaar is. Ik wil namelijk niks extras installeren zoals java, silverlight, flash.

Kan je misschien websites delen waar je fouten ziet? Misschien hebben wij het niet en is er dus wat aan de hand? Misschien handiger dan wijzigen van browser..
Nou op apple.nl heb ik het vaak. Dus als ik bv voor store kies en dan een beetje rond ga klikken. Dan kan ik ineens wel scrollen, maar niet meer klikken.

Je zegt "geen java". Heb je dan ook binnen safari, bij voorkeuren ook "activeer Javascript" niet aangehinkt? En zo ja, waarom heb je dat niet aangevinkt?

Ik heb trouwens bij voorkeuren wel "stop plugins om stroom te besparen" aan gevinkt staan. Kan dat een reden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
mister9 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:43:
[...]

Nou op apple.nl heb ik het vaak. Dus als ik bv voor store kies en dan een beetje rond ga klikken. Dan kan ik ineens wel scrollen, maar niet meer klikken.

Je zegt "geen java". Heb je dan ook binnen safari, bij voorkeuren ook "activeer Javascript" niet aangehinkt? En zo ja, waarom heb je dat niet aangevinkt?

Ik heb trouwens bij voorkeuren wel "stop plugins om stroom te besparen" aan gevinkt staan. Kan dat een reden zijn?
Java is iets heel anders dan JavaScript. Browsen zonder JavaScript is bijna niet mogelijk. Daarbij is JavaScript ook geen plugin zoals Java wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik gebruik ook Safari. Elke browser heeft iets, maar wat ik dé pro van Safari vindt is dat het energieverbruik onder Mavericks echt bijzonder laag ligt in vergelijking met andere browsers. Zie hiervoor de browsetests van Tweakers.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Eswip schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Java is iets heel anders dan JavaScript. Browsen zonder JavaScript is bijna niet mogelijk. Daarbij is JavaScript ook geen plugin zoals Java wel is.
Hoe weet ik dan of mijn macbook java gebruikt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

mister9 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:00:
Hallo,

Ik gebruik eigenlijk alleen maar safari op mijn rMBP. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel vrij veel bugs heb in safari. Ik heb regelmatig dat een website vast loopt, dat ik wel de pagina zie, maar niet kan klikken, dan ik echt heel safari moet afsluiten en soms zelf een hele reboot moet geven om safari weer lekker werkend te krijgen.

Zijn er (merkmaab) betere browsers voor mn macbook? Die net zo snel zijn, en net zo stabiel.

Enige nadeel is dat ik gek ben om de iCloud sleutelhanger en die wekt alleen in safari toch?

Bedankt vast!
Ik herken je probleem ten dele. Ik heb het soms ook dat bepaalde websites laden maar dan niet klikbaar zijn. Bij mij helpt een CMD+R als refresh dan eigenlijk altijd.

Ondanks dat blijf ik gewoon bij Safari. Chrome, Firefox ... het is het gewoon net niet door performance en energieverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18

Quakie

quakelen

mister9 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:43:
[...]

Als er 1 site goed zou moeten werken is het wel apple.com. Ik ervaar niet wat je zegt. Enige dat ik ervaar zijn dat er schokken in sites zitten. Bijv een pagina terug. Als het goed is zit er een check op en weet bijv apple.com dat je een retina scherm hebt. Hij laadt dus scherpere pictures. Dat geef ik de schuld van schokkerige ervaring.

Zover ik weet moet je java los installeren en dus niet gedaan, zelfde met flash, en andere plugins.. Ik draai safari dus zo clean mogelijk.
Activeer javascript staat wel aan. Hetzelfde met stop plugins om stroom te besparen.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:52
Ik gebruik safari vooral bij het kijken van streams en andere flash player videos, omdat mijn de fan van mijn macbook niet gaat blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:11
Ik gebruik ook standaard safari icm mavericks, werkt gewoon snel.
Wanneer een website zelfs niet werkt na een refresh dan gebruik ik Chrome maar dat zelden voor, zeker niet op Apple.nl /.com..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 10:53
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Safari.
Mede omdat het energieverbruik een stuk lager is dan dat van Chrome. Één van de voornaamste redenen dat ik een Macbook heb gekocht in de eerste plaats is een lange accuduur. Het zou niet logisch zijn om dan een energie-slurpende browser te gaan gebruiken.
Daarnaast probeer ik mijn verschillende programma's en diensten die ik gebruik weer te verspreiden bij verschillende bedrijven. Een periode gebruikte ik voor cloud-opslag, agenda, mail en browser diensten van Google. Ook heb ik een Android-telefoon. Nu ben ik andere diensten gaan gebruiken om te voorkomen dat Google een monopolie krijgt op de markt, aangezien dat ernstige bezwaren wat betreft privacy oplevert.

Ik heb trouwens geen last van bovengenoemde bugs op mijn late 2013 rMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:34

MaxPoweR

-=StopTech=-

Hier ook Safari sinds Mavericks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:17
Safari sinds Mavericks. Werkt bij mij prima. Had juist onder ML last van wat freezes af en toe. Laatste 4 maanden ofz draait het echter zeer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:48
Safari, zoals ook al vaker genoemd vanwege energiebeheer. Maar qua performance(onder andere de snelheid van zoeken via de url-balk) vind ik Chrome fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Sinds mavericks (gedoe met safari en flash soms) gebruikt ik de firefox nightly, chrome (of chromium) werkt ook wel lekker.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ook bij een aantal sites af en toe problemen met Safari. Met name Facebook is vaak erg traag en blijft veel hangen. Bij SoundCloud heb ik regelmatig dat ik Safari (een aantal keer) opnieuw op moet starten voordat muziek af wil spelen, of althans, tot ik daadwerkelijk wat hoor. De site werkt verder wel en het lijkt ook alsof er muziek gespeeld wordt, er is alleen niets te horen.

In Chrome heb ik totaal geen last van deze problemen en gaat alles supersoepel. Ik gebruik toch nog steeds Safari omdat het swipen voor back/forward daar in veel beter werkt en omdat ik regelmatig inzoom op sites. In Safari gaat dat met 'pinch to zoom' traploos en smooth terwijl het in Chrome schokkerig gaat met stapjes van 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:33
Gebruik in principe altijd Safari. Alleen als ik tegen problemen aanloop dan Chrome.

Heb in de Safari intellinen het ontwikkel menu aangezet. Dan kan je vanuit de menu balk de "probleem pagina" eenvoudig en snel in een andere browser openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
mister9 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:30:
En 1 password werkt hetzelfde? En net zo veilig? En doet die ook creditcard?
Lastpass doet ook alles wat je vraagt en kost niks :)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Bij mij is Safari ook erg buggy. Ik ben om die reden overgestapt op het gebruik van Chrome. Voelt helaas wel wat trager aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:35

RnB

Wat vreemd dat Safari bij jullie buggy is.
Ik ken eigenlijk geen enkele site die niet naar behoren werkt. Vooral apple.com zou gewoon moeten werken zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Safari heeft inderdaad zijn quirks. Ik gebruik zelf Chrome. Safari biedt wel een iets betere OSX integratie en verbruikt drastisch minder stroom.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Iedereen is zo lyrisch over Safari (ik ben er op zich ook tevreden mee, zeker de energie savings op de macbook), maar ik hoor vrijwel nooit iemand over mijn grootste ergernis m.b.t. Safari: bookmarks / favorieten.
En dat verbaast mij erg.

Alhoewel ik Apple altijd al heel hoog heb zitten en veel (niets alle) ideeën van hen perfect vind snap ik één ding nog steeds niet: waarom kan ik mijn favorieten niet binnen Safari sorteren?

Waarom heb ik daar externe scripts of handmatige handelingen voor nodig? Elke moderne browser kan dat, zelfs browsers van 5 jaar terug al, maar in Safari zit dat nog steeds niet.

Kan iemand me uitleggen hoe hij/zij de bookmarks sorteert? Of dat ik iets over het hoofd zie binnen Safari?

Ik vind het echt een fijne brower hoor, maar dat ene item zorgt ervoor dat ik eigenlijk altijd firefox gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Zonnetje83 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:04:
Iedereen is zo lyrisch over Safari (ik ben er op zich ook tevreden mee, zeker de energie savings op de macbook), maar ik hoor vrijwel nooit iemand over mijn grootste ergernis m.b.t. Safari: bookmarks / favorieten.
En dat verbaast mij erg.

Alhoewel ik Apple altijd al heel hoog heb zitten en veel (niets alle) ideeën van hen perfect vind snap ik één ding nog steeds niet: waarom kan ik mijn favorieten niet binnen Safari sorteren?

Waarom heb ik daar externe scripts of handmatige handelingen voor nodig? Elke moderne browser kan dat, zelfs browsers van 5 jaar terug al, maar in Safari zit dat nog steeds niet.

Kan iemand me uitleggen hoe hij/zij de bookmarks sorteert? Of dat ik iets over het hoofd zie binnen Safari?

Ik vind het echt een fijne brower hoor, maar dat ene item zorgt ervoor dat ik eigenlijk altijd firefox gebruik.
Bookmarks > Show Bookmarks
En vervolgens je bookmarks slepen van mapje naar mapje, of whatever je wilt doen.
Wat is daar niet aan te sorteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Zonnetje83 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:04:
En dat verbaast mij erg.

Je ziet duidelijk dingen over het hoofd. :P
Wat hierboven gezegd word is een optie, maar het kan ook veel makkelijker:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bKTylHuVqQBGOVVprI4w2vPo/thumb.png

Op het sidebar knopje klikken, naar je bookmarks gaan en dan kan je je ding doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
RnB schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:59:
Wat vreemd dat Safari bij jullie buggy is.
Ik ken eigenlijk geen enkele site die niet naar behoren werkt. Vooral apple.com zou gewoon moeten werken zoals het zou moeten.
Als webdeveloper komt het vaak voor dat Safari gewoon helemaal niks meer rendert tijdens het ontwikkelen. Even prive-modus aan zetten, refreshen, prive-modus uitzetten, en weer refreshen en de pagina laadt weer. Verschrikkelijk irritant wel.

Daarnaast al verschillende keren render bugs waarbij delen van tekst niet gerenderd worden. Als ik de betreffende tekst selecteer verschijnen de pixels pas.

Ook een erg vervelende bug is dat soms een pagina gewoon blijft hangen, waarbij scrollen niet meer werkt. Kan je helemaal niks meer mee.

Dat alles, gecombineerd met die verschrikkelijke nieuwe console en ik ben weer terug bij Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
RnB schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Je ziet duidelijk dingen over het hoofd. :P
Wat hierboven gezegd word is een optie, maar het kan ook veel makkelijker:

[afbeelding]

Op het sidebar knopje klikken, naar je bookmarks gaan en dan kan je je ding doen. :)
@Thaan, @RnB:

Dat ik wellicht iets over het hoofd zie is duidelijk ;-)

Maar... 'je ding doen' ... HOE kan ik dan sorteren? Ik begrijp dat ik elke bookmark kan slepen etc. en dat wist al, maar ik mis de optie 'rechtermuistoets' (of whatever) -> sorteer. Firefox heeft zoiets. Dan worden alle bookmarks in een bepaalde map (of alle) gewoon met 1 click gesorteerd.

Hoe doe ik dat dan? één voor één slepen totdat alles gesorteerd is, dat zie ik niet als handig. Maar... wie weet begrijp ik het wel niet of zie ik het verkeerd. Please enlighten me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Interfico schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:32:
[...]

Als webdeveloper komt het vaak voor dat Safari gewoon helemaal niks meer rendert tijdens het ontwikkelen. Even prive-modus aan zetten, refreshen, prive-modus uitzetten, en weer refreshen en de pagina laadt weer. Verschrikkelijk irritant wel.

Daarnaast al verschillende keren render bugs waarbij delen van tekst niet gerenderd worden. Als ik de betreffende tekst selecteer verschijnen de pixels pas.

Ook een erg vervelende bug is dat soms een pagina gewoon blijft hangen, waarbij scrollen niet meer werkt. Kan je helemaal niks meer mee.

Dat alles, gecombineerd met die verschrikkelijke nieuwe console en ik ben weer terug bij Chrome.
Dit dus. Ook ik ervaar dit soort issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hm oké, ik ben maar een ''simpele'' surfer, dan ondervind ik die issues niet natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat Safari voor een webdeveloper wel een draak is.
@Thaan, @RnB:

Dat ik wellicht iets over het hoofd zie is duidelijk ;-)

Maar... 'je ding doen' ... HOE kan ik dan sorteren? Ik begrijp dat ik elke bookmark kan slepen etc. en dat wist al, maar ik mis de optie 'rechtermuistoets' (of whatever) -> sorteer. Firefox heeft zoiets. Dan worden alle bookmarks in een bepaalde map (of alle) gewoon met 1 click gesorteerd.

Hoe doe ik dat dan? één voor één slepen totdat alles gesorteerd is, dat zie ik niet als handig. Maar... wie weet begrijp ik het wel niet of zie ik het verkeerd. Please enlighten me 8)
Meer dan slepen en mapjes maken, is er inderdaad niet. :P Ik heb geen honderden bookmarks, dus voor mij is dat een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
ah....jammer. ik snap daar echt helemaal niets van om eerlijk te zijn.

Ik heb inderdaad best wat bookmarks maar ik begrijp echt niet dat je niet met rechtermuistoets -> sorteer op naam je bookmarks kan sorteren.

Apple is altijd van de handige snufjes en zo min mogelijk klikken. Alleen dit hebben ze al jaren zo gelaten. ik vind het maar vreemd en jammer! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Zonnetje83 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:22:
Ik heb inderdaad best wat bookmarks maar ik begrijp echt niet dat je niet met rechtermuistoets -> sorteer op naam je bookmarks kan sorteren.
Je doet alsof het een feature is die iedereen zou gebruiken. Ik heb er 0 behoefte aan en kan me niet voorstellen dat iemand dat wel zou willen. Niet dat niemand het zou willen, maar het lijkt me geen killer feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 12:58
Alle browsers zijn behoorlijk buggy. Je moet ze gewoon allemaal proberen, wat goed werkt op mijn PC kan best vaak vastlopen op de jouwe.

Ik zou iig Firefox, Chrome en Opera proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wolfos op 30-03-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
De enige reden waarom ik Safari niet gebruik op mijn MBP is dat ik niet met ⌘-1..0 door mijn tabbladen kan lopen. Als iemand me kan vertellen hoe dat wél kan maak ik waarschijnlijk ook die overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 12:10
Quakie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:

Ik gebruik zelf deze plugin om HTML 5 op youtube te doen in Safari. http://www.verticalforest.com/2010/10/27/youtube5-version-2/

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hebben jullie ook dat bij het kijken van een video de fan begint te blazen? Waarom heeft de MacBook dit bijvoorbeeld niet in Windows 8 (bootcamp)?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pindab0ter schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:03:
De enige reden waarom ik Safari niet gebruik op mijn MBP is dat ik niet met ⌘-1..0 door mijn tabbladen kan lopen. Als iemand me kan vertellen hoe dat wél kan maak ik waarschijnlijk ook die overstap.
CTRL+TAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Safari is bij mij vaak ook behoorlijk buggy dus daarom gebruik ik de WebKit variant(=Developerversie) en vaak ook wel Firefox. Chrome heb ik ook wel een tijdje gebruikt maar dat werd op een gegeven moment ook traag in mijn ogen en je levert toch best veel privacy in.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:54
Zonnetje83 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:22:
ah....jammer. ik snap daar echt helemaal niets van om eerlijk te zijn.

Apple is altijd van de handige snufjes en zo min mogelijk klikken. Alleen dit hebben ze al jaren zo gelaten. ik vind het maar vreemd en jammer! :-(
Wel op te lossen met een hack:
Drag the folder with the bookmarks to your Desktop and the Finder window will automatically alphabetize the bookmarks. Then drag it back into the Safari window.
https://discussions.apple.com/message/17339427

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een best goede vraag. ;) Er zijn er uiteraard nog meer browsers naast reeds genoemde. Bijvoorbeeld: TenFourFox, AuroraFox, WebKit, Camino, OmniWeb, Shiira, iCab (Pro) en Classilla. Maar goed, smaken verschillen evenals het gebruikersdoel blijkt wel. Safari en iCab genieten mijn voorkeur op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
iApp schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:31:
Hebben jullie ook dat bij het kijken van een video de fan begint te blazen? Waarom heeft de MacBook dit bijvoorbeeld niet in Windows 8 (bootcamp)?
Kan liggen aan je videospeler. Als je videospeler niet gebruik maakt van een hardware matige decoder, kan je macbook het zwaar krijgen. Mogelijk gebruik je in Windows bijv. een goed ingestelde speler en in Mac niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Gamebuster schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:08:
[...]

Je doet alsof het een feature is die iedereen zou gebruiken. Ik heb er 0 behoefte aan en kan me niet voorstellen dat iemand dat wel zou willen. Niet dat niemand het zou willen, maar het lijkt me geen killer feature.
Zoals je hiermee zelf aan aangeeft: smaken verschillen. Op het internet staan vele berichten over het issue waar ik het over heb. Kennelijk zijn er dus ook genoeg mensen die dit dus wél missen.

En idd, ik snap het niet. Ik heb flink wat bookmarks en ik vind het idd vreemd dat als ik in één map of de mailfolder dik 100 urls heb staan, laatst staan urls in mapjes tussen de gewone urls in, dat ik deze met de hand op volgorde moet zetten. Andersom: alsof ik na 10 dagen nog weer wanneer ik ongeveer een bepaalde site gebookmarked heb; dat is dan een flink zoekplaatje: de tijd zie je nergens bij staan dus daar heb je geen houvast aan.

Daarentegen zie je wel de naam van de url staan, maar daar kun je niet op sorteren. Go figure. Maar goed, kennelijk mis ik iets omdat ik dat vreemd vind.

@Whizzz thanks! Weer een stapje dichterbij. Safarisort had ik al eens gevonden blijkt nu, maar dat het allemaal of handmatig of buiten Safari om moet vind ik maar niets. Maar goed, we moeten wat te dromen hebben, misschien komt het nog. For the time being toch maar Firefox gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterp0st
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb sinds kort MAXTHON geïnstalleerd,heeft iemand hier ervaring mee?
Pagina: 1