Goedendag,
Ik heb een iMac late 2013 (met fusion)
300GB van de 1TB is voor Windows 7. Alles deed het perfect tot op gister.
Ik kom Windows 7 niet meer binnen. Helemaal uit het niets.
Hoe lang ik ook option knop (alt) indruk, het scherm blijft wit. Wanneer ik het loslaat verschijnt na een tijdje de bekende Appeltje en ga ik direct OSX in.
Via Schijfhulp heb ik geprobeerd om de schijf te [controleren], maar dat knopje blijft grijs en is niet in te drukken.
Betekend dit dat mijn Windows kapot is?
Ik kom met geen mogelijk meer binnen.
Als ik mijn iMac nu herstart, duurt het ook een eeuwigheid voordat ik OSX binnenkom. Ook nu blijft hij een minuut of 2 hangen in dat witte scherm. Ik druk op neits, maar nog steeds blijft hij hangen. Na een tijdje komt hij eindelijk OSX binnen.
Mvg,
Kx22
Ik heb een iMac late 2013 (met fusion)
300GB van de 1TB is voor Windows 7. Alles deed het perfect tot op gister.
Ik kom Windows 7 niet meer binnen. Helemaal uit het niets.
Hoe lang ik ook option knop (alt) indruk, het scherm blijft wit. Wanneer ik het loslaat verschijnt na een tijdje de bekende Appeltje en ga ik direct OSX in.
Via Schijfhulp heb ik geprobeerd om de schijf te [controleren], maar dat knopje blijft grijs en is niet in te drukken.
Betekend dit dat mijn Windows kapot is?
Ik kom met geen mogelijk meer binnen.
Als ik mijn iMac nu herstart, duurt het ook een eeuwigheid voordat ik OSX binnenkom. Ook nu blijft hij een minuut of 2 hangen in dat witte scherm. Ik druk op neits, maar nog steeds blijft hij hangen. Na een tijdje komt hij eindelijk OSX binnen.
Mvg,
Kx22