Toon posts:

ADSL + telefooncentrale HELP !!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet meer hoor , ik heb het aan verschilldende mensen gevraagd hoe je adsl met een telefooncentrale kunt aansluiten :
de enen zegt een netwerkje aanleggen met op 1 computer de modem de ander zegt dat niet te doen en iets met een UPT kable te doen omdat je naders niet kunt internetten als de hoofd pc niet aanstaat , en nog een ander zit vanalles te zegen over een paar dingen gewoon te verbinden :? ik kan echt niety meer volgen

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Maar natuurlijk..

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Leg uit..... ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ben je Belg ofzo? Probeer het eens duidelijk uit te leggen please.

Ik heb het idee, dat je wat over een sharing gateway hebt gehoord, en daar een heel verhaal over een huiscentrale omheen bedenkt. Wat wil je nou precies? Een ADSL-signaal gaat niet door een huiscentrale, omdat die alleen een fysieke connectie tussen binnen- en buitenlijnen heeft, als er een gesprek gevoerd wordt.

Je provider kan je er echt wel mee helpen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 11:25 schreef Amateur het volgende:
ik weet het niet meer hoor , ik heb het aan verschilldende mensen gevraagd hoe je adsl met een telefooncentrale kunt aansluiten :
de enen zegt een netwerkje aanleggen met op 1 computer de modem de ander zegt dat niet te doen en iets met een UPT kable te doen omdat je naders niet kunt internetten als de hoofd pc niet aanstaat , en nog een ander zit vanalles te zegen over een paar dingen gewoon te verbinden :? ik kan echt niety meer volgen
Ik heb hier thuis ook ee huiscentralen(snap je verhaal --> 15 jaar brabant ;) )

Maar goed.. antwoord is heel simpel
Plaats de verdeler van de adsl voor de huiscentrale! Dus de PTT/KPN kabel die binnenkomt moet je splitten naar je adsl verdeler en vanaf daarheb je
- ADSL lijn --> naar je pc
- Inkomende lijn van buitenaf
- Telefoonlijn --> centrale

* Van links naar rechts bekeken bij splitter *

Sorry vergeten bij te zetten --> Sessie kost fl 50 :) Cheap

Defunctus Deo Juvente