Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor fotobewerking/ontwerp

Pagina: 1
Acties:

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11 22:33
Ik ben op zoek naar een laptop waarmee ik primair fotobewerkingen en ontwerp uitvoer. Denk aan Photoshop, Lightroom, en InDesign. Daarnaast een beetje tekstverwerken/internet.

Omdat het eigenlijk hobbymatig is, met af en toe een kleine betaalde opdracht, mag het niet heel veel kosten. Ik heb totaal geen problemen met een tweedehands laptop. Het budget is zo''n €500-600,- Daarbij ben ik mij bewust van het feit dat ik de mogelijkheden sterk inperk. Vandaar ook dat ik benieuwd ben naar jullie reactie. Omdat je voor dat geld simpelweg geen 1080P laptop hebt (of wel?) ben ik aangewezen op de V&A.

Het is de bedoeling dat ik de laptop mee zal nemen, maar het gewicht en de grootte zijn daarbij niet echt van belang.

Belangrijk voor mij:

- Goed scherm ivm foto's
- Het moet redelijk vlot lopen, maar het hoeft geen flitsende snelle laptop te zijn.

Merken doen mij niet zoveel, HP heeft mij altijd een goed gevoel gegeven, Acer wat kriebels, maar dat zijn puur onderbuik gevoelens.

Een vraag; 1080 geniet mijn voorkeur, maar prijstechnisch is dat niet heel praktisch. Zou 1600P ook voldoen?

Ik ben uiteraard zelf op onderzoek uit geweest.

(tweedehands)
V&A aangeboden: Asus K93SM-YZ115V

V&A aangeboden: Asus N56VZ-S4035V

V&A aangeboden: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik voor de N56 gaan van Asus. Prima laptop en voor je budget is er geen betere keuze lijkt mij (van de 3 in ieder geval). Heeft trouwens ook een erg goed scherm, dus prima voor fotobewerking!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik kan een Sony Vaio S15 aanbevelen. Ik heb hem zelf voor veel meer geld gekocht dan wat ze er in de pricewatch voor vragen. Het scherm is prachtig, want ips 1080p. Ook de prestaties zijn heel respectabel.

V&A aangeboden: Sony Vaio SVS1511L3E
V&A aangeboden: Sony Vaio SVS1512V1E