In augustus kan ik overschakelen op een nieuwe provider. Maar ik vind het lastig een keuze te maken, dit moet het in ieder geval worden:
Simyo
+ KPN dekking
+ 14,4Mbps volgens pricewatch
- extra kosten (buitenland, 0900 nummers) worden apart in rekening gebracht
Hollandsnieuwe
+ alles uit één bundel, dus als ik in het buitenland een paar whatsapp berichten wil versturen, wordt dit niet meteen in rekening gebracht
- Ik heb het nu ook, en merk toch af en toe slechte 3G dekking waar ik woon (het oosten van het land)
Telfort
+ KPN dekking
+ mogelijkheid aanschaffen buitenlandbundel tijdens een vakantie
- 7,2Mbps volgens pricewatch
Nu heb ik twee concrete vragen:
1) is de 3G dekking van het KPN netwerk beter in de buitengebieden dan die van VF/HN?
2) Telfort leek mijn voorkeur te hebben, maar volgens de PW is de snelheid maar 7,2Mbps. Dat is natuurlijk niet wat. Is dit ook zo in de praktijk?
Simyo
+ KPN dekking
- extra kosten (buitenland, 0900 nummers) worden apart in rekening gebracht
Hollandsnieuwe
+ alles uit één bundel, dus als ik in het buitenland een paar whatsapp berichten wil versturen, wordt dit niet meteen in rekening gebracht
- Ik heb het nu ook, en merk toch af en toe slechte 3G dekking waar ik woon (het oosten van het land)
Telfort
+ KPN dekking
+ mogelijkheid aanschaffen buitenlandbundel tijdens een vakantie
- 7,2Mbps volgens pricewatch
Nu heb ik twee concrete vragen:
1) is de 3G dekking van het KPN netwerk beter in de buitengebieden dan die van VF/HN?
2) Telfort leek mijn voorkeur te hebben, maar volgens de PW is de snelheid maar 7,2Mbps. Dat is natuurlijk niet wat. Is dit ook zo in de praktijk?