Mijn eerste post op het Tweakers forum en hoop er veel van te leren,
heb al veel gelezen en de eerste opzet van mijn systeemkeuze is gebaseerd op het Mainstream game systeem van Maart met enkele aanpassingen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk Gamen(van BF4 tot Simulatie games ) en Films/series kijken, ik sluit hem aan op mijn TV (Samsung UE40ES8000 )
en zal in de loop van de tijd nog een extra monitor er aan willen hangen
Ook zal ik wat foto en videobewerking gaan toepassen met Photoshop en Sony vegas pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van maximaal 1200, minder of meer mag ook. Maar denk dat ik nu al een redelijk goed systeem heb samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. ( toetsenbord en muis uiteraard wel ) Beeldscherm wordt dus mijn tv ( Samsung UE40ES8000)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart voor BF4 etc , ik ga voor 16 gig ram vanwege het video bewerken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluidsniveau mag niet te hoog zijn. Laten we het op stil houden.
Ga je overklokken?
Hier moet ik nog meer over gaan lezen, maar ligt wel in de lijn der verwachtingen.
Het lijstje wat ik tot dusver heb samengesteld
De vragen hierover zijn, kan dit allemaal goed met elkaar overweg?
Zal jij iets anders adviseren? of iets toevoegen of weghalen?
Alvast bedankt voor alle feedback!
heb al veel gelezen en de eerste opzet van mijn systeemkeuze is gebaseerd op het Mainstream game systeem van Maart met enkele aanpassingen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk Gamen(van BF4 tot Simulatie games ) en Films/series kijken, ik sluit hem aan op mijn TV (Samsung UE40ES8000 )
en zal in de loop van de tijd nog een extra monitor er aan willen hangen
Ook zal ik wat foto en videobewerking gaan toepassen met Photoshop en Sony vegas pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van maximaal 1200, minder of meer mag ook. Maar denk dat ik nu al een redelijk goed systeem heb samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. ( toetsenbord en muis uiteraard wel ) Beeldscherm wordt dus mijn tv ( Samsung UE40ES8000)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart voor BF4 etc , ik ga voor 16 gig ram vanwege het video bewerken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geluidsniveau mag niet te hoog zijn. Laten we het op stil houden.
Ga je overklokken?
Hier moet ik nog meer over gaan lezen, maar ligt wel in de lijn der verwachtingen.
Het lijstje wat ik tot dusver heb samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 382,51 | € 382,51 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB | € 90,04 | € 90,04 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,94 | € 46,94 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 91,04 | € 91,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,42 | |
De vragen hierover zijn, kan dit allemaal goed met elkaar overweg?
Zal jij iets anders adviseren? of iets toevoegen of weghalen?
Alvast bedankt voor alle feedback!