Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hi,

Ik heb besloten een Windows tablet aan te schaffen en aangezien ik de beschikking heb ober een Nokia Lumia 1520 vroeg ik mij af wanneer de Nokia Lumia 2520 in Nederland geleverd gaat worden en/of er iemand is die deze tablet ergens anders besteld heeft. Zo ja, waar?

bvd

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 20:08
Hij staat wel op eBay. Ook eBay.co.uk, want in het VK is hij ook verkocht, alleen 4G gaat niet werken op de 2520. In Nederland hebben we namelijk andere frequenties. Er staat trouwens ook nog een zwarte op Marktplaats. ;) Niet de mijne, maar ik zag hem afgelopen weekend staan. Ik wil namelijk ook wel een 2520.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:31
Dat ding is echt al een hele tijd(!) uit in o.a. de US en hij wordt er niet nieuwer op als hij in NL uit komt. Lijkt me niet echt een goede strategie van Nokia.

Het is echt een mooi apparaat, zeker met de accu/keyboard cover. Ik kijk regelmatig even op de site van Nokia of NL al bij de landen staat waarvoor hij geleverd kan worden (inderdaad voor 4G). NL staat er nog niet bij, maar er komen wel steeds meer landen bij sinds een paar weken.

http://www.nokia.com/glob...let/lumia2520/localpages/

Als iemand weet wanneer en waar de NL versie te krijgen is, zou het leuk zijn dat hier terug te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
rimave schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:18:
Hij staat wel op eBay. Ook eBay.co.uk, want in het VK is hij ook verkocht, alleen 4G gaat niet werken op de 2520. In Nederland hebben we namelijk andere frequenties. Er staat trouwens ook nog een zwarte op Marktplaats. ;) Niet de mijne, maar ik zag hem afgelopen weekend staan. Ik wil namelijk ook wel een 2520.
4G gaat niet werken? Dat weet je heel zeker?

Ik ben nu bezig met Johnlewis.co.uk die hebben de 2520 op voorraad voor een actie prijs (omgerekend 360 euro wat asociaal weinig is). Nadeel is dat ze standaard niet aan NL leveren er je met een aparte afdeling e.e.a. moet proberen te regelen. Daar ben ik nu mee bezig.

Overigens maakt het feit dat 4G niet gaat werken me voor dat bedrag helemaal niet uit.

Edit:
Net even wat zoekwerk gedaan. De Lumia 2520 ondersteunt band 3,7 en 20. Volgens onderstaande lijkt e.e.a. dan wel in Nederland te moeten werken. (Let op: ik heb er totaal geen verstand van dus kan ik appels en peren door elkaar halen)

1800 MHz (Band 3)

Provider Bandbreedte Downlink Frequentie Uplink Frequentie
KPN 2 x 20 MHz 1710 - 1730 MHz 1805 - 1825 MHz
T-Mobile 2 x 30 MHz 1750 - 1780 MHz 1845 - 1875 MHz
Tele2 - - -
Vodafone 2 x 20 MHz 1730 - 1750 MHz 1825 - 1845 MHz

[ Voor 23% gewijzigd door Ofthewell op 25-03-2014 18:06 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Had met de aankondigingen van Microsoft en Nokia gisteren wel verwacht dat de 2520 nu ook beschikbaar zou komen voor meer landen. Dat is ook het geval, alleen nog steeds niet voor NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Daar heb je een punt inderdaad. Ik ben in de war met de Lumia icon. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half mei te koop voor 499,- bij BCC

De eerste tablet van Nokia is meteen een topper. Full-HD scherm, ingebouwde Microsoft Office, vlotte synchronisatie en snel opgeladen. Hij werkt bovendien optimaal samen met je Nokia Lumia smartphone. De Nokia Lumia 2520 is vanaf half mei exclusief te koop bij BCC. Je kunt de tablet nu al bestellen!

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb die mail ook gehad. Ik vind hem voor 499 wel erg aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan denk ik beter kijken naar de Surface RT 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:02:
Ik heb die mail ook gehad. Ik vind hem voor 499 wel erg aan de prijs.
Ik ook. Zeker omdat het een RT-model is (en geen full Windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Mooi dat hij in NL komt, maar waarom nou weer exclusief bij de één partij!? Irritante acties, maar wie weet haal ik hem toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen passen beter in TP. Ik verplaats het topic daarom daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Volgens mij gaat dit product niet of kort geleverd worden in NL en gaat hij dan uitgefaseerd worden door Microsoft Mobile (=Nokia). Best wel jammer als dit zo blijkt te gaan, blijft een mooi apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Hij is nu in de aanbieding bij BCC voor 399 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Inmiddels zelfs voor €249,-. Ondanks dat het een top-tablet is, zal de lage prijs waarschijnlijk komen omdat Windows RT niet meer voorzien gaat worden voor een update naar Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Iemand een tip om de Nokia Power Keyboard (SU 42) te verkrijgen? Zie hem zo goed als nergens (alleen Central Point voor een dikke €230 !!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rookie no. 1
Niemand die dit topic ooit nog leest, maar wil even melden dat ik hem heb! Erg slick ding, jammer dat hij end-of-life is en Windows RT waarschijnlijk ook over een poosje.
Pagina: 1