Goedendag lezers,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede monitor geschikt voor mijn Playstation 4.
Ik ben al vele monitoren tegen gekomen en heb ook al het een en ander gevonden.
Het moet een 27 inch monitor zijn, met zo min mogelijk ms.
Ik zelf heb de Iiyama ProLite E2773HS gevonden (KLIK voor link).
Voldoet aan mijn eisen, alleen zit ik nog te twijfelen over de schermtechnologie.
Die van de Iiyama is TN, geen flauw idee wat inhoud, ik weet wel dat er ook IPS is, zodat je het van elke hoek prima kan zien.
Mijn vraag: Heb ik IPS nodig als ik gewoon wil gamen op de monitor? Of is TN ook prima?
Als er iemand nog wat andere monitoren heeft, plaats het dan aub.
En heb ik voor gaming per se 1 of 2 ms reactietijd nodig? Of kan 5ms ook geen kwaad?
Weet er iemand een (game)monitor van 27 inch, met een IPS-paneel EN een lage reactietijd?
Moet voldoen aan:
- Niet meer dan 280.-
- 27 inch
- 1(of meer) HDMI poorten
- Zo min mogelijk reactietijd (1 / 2 zou het mooist zijn!)
Alvast bedankt voor de komende reacties
Met vriendelijke groet,
Nick (Jefixed)
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede monitor geschikt voor mijn Playstation 4.
Ik ben al vele monitoren tegen gekomen en heb ook al het een en ander gevonden.
Het moet een 27 inch monitor zijn, met zo min mogelijk ms.
Ik zelf heb de Iiyama ProLite E2773HS gevonden (KLIK voor link).
Voldoet aan mijn eisen, alleen zit ik nog te twijfelen over de schermtechnologie.
Die van de Iiyama is TN, geen flauw idee wat inhoud, ik weet wel dat er ook IPS is, zodat je het van elke hoek prima kan zien.
Mijn vraag: Heb ik IPS nodig als ik gewoon wil gamen op de monitor? Of is TN ook prima?
Als er iemand nog wat andere monitoren heeft, plaats het dan aub.
En heb ik voor gaming per se 1 of 2 ms reactietijd nodig? Of kan 5ms ook geen kwaad?
Weet er iemand een (game)monitor van 27 inch, met een IPS-paneel EN een lage reactietijd?
Moet voldoen aan:
- Niet meer dan 280.-
- 27 inch
- 1(of meer) HDMI poorten
- Zo min mogelijk reactietijd (1 / 2 zou het mooist zijn!)
Alvast bedankt voor de komende reacties
Met vriendelijke groet,
Nick (Jefixed)
[ Voor 4% gewijzigd door Jefixed op 24-03-2014 21:33 ]