Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:24:
Er is wel een hud maar je ziet je vijanden niet op de radar geloof ik.
dan denk ik dat ik een bug heb:p is niet te doen zo lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Als je op start drukt, en dan op driehoekje, dan kom je in de options, staat HUD (of iets soortgelijks) er dan niet tussen als schakelbare optie?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:36:
Als je op start drukt, en dan op driehoekje, dan kom je in de options, staat HUD (of iets soortgelijks) er dan niet tussen als schakelbare optie?
nee die staat er niet bij!:S

*edit : nevermind! was me in de eerste run niet opgevallen dat je de hud pas krijgt als je een poosje in de game zit:p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Evil is infamous wel 100x leuker;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Net maar even lekker gepuzzeld met de nieuwe photo mode. Echt een hele vette toevoeging. Hoop dat meer developers dit gaan inbouwen!

Voor de liefhebbers mn 'photoshoot' :+

http://postimg.org/gallery/c1poi2xc/a26c5ba9/

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Leuk spel. Ik houd het alleen niet langer dan een uur uit, maar ik denk dat dat meer aan mezelf ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmiddag infamous opgehaald voor 35 euro via marktplaats. Grafisch erg indrukwekkend, gameplay kan ik nog weinig over zeggen want ik ben net in Seattle aangekomen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infamous second son platina! mijn eerste game waarbij dit gelukt is en ik ben heel trots:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nog meer mensen die part 5 van de papertrail hebben afgerond? Aankomende vrijdag komt de ontknoping en ik ben heel benieuwd of we paper powers krijgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
BRON: PU Nachtwacht
Inmiddels is één en ander bijna ten einde, en heeft developer Sucker Punch losgelaten wat voor rewards we kunnen verwachten bij het voltooien van alle papiersporen. Helaas, dat is geen nieuwe power...

"PAPER TRAIL CONCLUDES THIS FRIDAY! FINISH ALL 6 EPISODES AND GET CELIA'S MASK AND 4 CUSTOM DELSIN JACKETS! MORE INFO HTTP://INFAMOUSPAPERTRAIL.COM/FAQ. PAPER POWER WOULD HAVE BEEN COOL. BUT CREATING A NEW POWER SET REQUIRES A LOT OF TIME..."
Tja, prima, maar niet helemaal waar we met zijn allen op hadden gehoopt. Net als... inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Klopt het dat je die 3de power (digitaal, welke je oplaad bij schotels) ook vrij snel weer kwijt raakt? Heb net die mainquest gedaan met die containers onder de helikopters en de eind battle daarvan gedaan. Maar nu kan ik niet meer opladen bij schotels... ben overgestapt maar neon en dat werkt nog wel. Als ik bij een schotel sta krijg ik ook niet dat touchpad icoontje. Bug of hoort dit zo?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Chaoss schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:13:
Klopt het dat je die 3de power (digitaal, welke je oplaad bij schotels) ook vrij snel weer kwijt raakt? Heb net die mainquest gedaan met die containers onder de helikopters en de eind battle daarvan gedaan. Maar nu kan ik niet meer opladen bij schotels... ben overgestapt maar neon en dat werkt nog wel. Als ik bij een schotel sta krijg ik ook niet dat touchpad icoontje. Bug of hoort dit zo?
Je kan slechts bij een bepaalde soort schotels opladen, de lange schotels met een klein video schermpje zijn dat. De kleinere schotels kunnen voor zover ik weet alleen gebruikt worden om je af te zetten.

Eventueel kan je ook bij 'bushokjes' en electronicazaken opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Chaoss schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:13:
Je kan ze ook op de map terugvinden, als ik me niet vergis heb je blauwe/rode en nog een kleur :p 1 van die drie zijn die antennes en je vind ze logischerwijs altijd op het dak, dus zo moeilijk moet dat niet te vinden zijn.

Pagina: 1 2 Laatste