Toon posts:

binnen kant van case spuiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou de titel zegt het al ik wil dus de binnen kant van mijn case spuiten, maar nu heb ik ff een paar vraagjes:
-moet ik nu eerst ook primer gebruiken of kan ik dit er gewoon gelijk op spuiten?
-moet ik dit ook nog afspuiten met blanke lak?

graag antwoordt :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:29
Primer is bij goed schuren niet nodig hoor, blanke lak alleen als het heel mooi moet spiegelen.....

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

sus

is druk :+

Ik loop ook al een poosje rond met dit idee.

Alleen, op de plaats van de afstandbusjes, moet je daar dan weer de verf afkrabben? Anders maakt hij toch geen aarde? Of maakt dit niets uit.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je nou bij het spuiten die busjes er al in hebt zitten, en alleen het schroefgat afdekt. Moet genoeg zijn. Maar volgensmij maakt het ook niet zoveel uit. Het mobo krijgt toch wel aarde via de voeding.

I, for one, like Roman numerals

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:52

reiker

dan jij!

ff offtopic vraagje, heb/wil je een raampje in je kast dat je de binnenkant gekleurd wil hebben ? anders heeft het misschien weinig nut... wel een leuke bezigheid trouwens :9

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk heb ik een raampje, ja want anders heb je er niet veel aan

Verwijderd

dit hebben we weekje terug ook gehad...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de binnen kant nu met chroom gespoten, kan ik hem nu beter met blanke lak spuiten of in de blanke was zetten??

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer?
en weet iemand misschien hoe lang het duurd voordat motip chroom verf droog is ik heb het nu al een nacht laten staan en nog steeds nie droog

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand meer?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil antwoordt!!!!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:19
Op zondag 10 juni 2001 14:55 schreef Dwaashaas het volgende:
ik wil antwoordt!!!!!
ik wil wel meer ;)

maar ff serieus, denk je dat je de binnenkant zo goed kan zien dan ?
Heb je zoveel verlichting in je case dan?

Ik zou hem samen met de buitenkant met glanslak spuiten, zodat ie mooi gaat glimmen :9~

enne, hoe groot is je raampie?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een groot zij raam en bijna heel de boven kant is een raam :)
Alles zit nu trouwens wel in elkaar met chroom verf dus en dat weerkaatst mijn ccfl wel lekker :P
IK moet wel een ding zegen het is zeer klote met die chrome verf, wordt snel dof als je er even overheen gaat en het duurt zeer lang voordat het droog is.
Maar het lijkt nu wel bijna een spiegel :)
Pagina: 1