Toon posts:

Hoe verwijder ik GENIEO in de taakbalk als zoekbrowser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Genieo in de taakbalk staan als zoekbrowser als ik in de taakbalk iets ingeef om op te zoeken.

Voorheen was dat gewoon Google.

Bij de instellingen staat Google wel ingegeven als mijn zoekbrowser maar in de taakbalk staat nog steeds Genieo.
+++++
dank tot zover vd reactie's maar ben er nog niet wijzer van geworden via de 6 tips etc.
Wel heb ik uninstall uitgevoerd via Genieo zelf maar is nog steeds in de zoekbalk als ik iets intik zie onderstaande scherm afbeelding
wie weet raad? alvast bedankt./Users/gebruiker/Desktop/ddd.tiff
=====
@gwystyl : hoe kan ik een printscreen invoegen. Bij foto inladen kan ik alleen een http: invoegen
en niet de schermafbeelding zoals eerder bovenstaand geprobeerd. Dan is het misschien iets duidelijker om te weten wat mijn euvel is.
die BALK eronder bedoel ik waar het om gaat eerst de pijltjes zie je dan staan en dan pijltje en dan de witte balk.Die geeft een blauw rondje aan maar als ik het heb ingegeven de zoekopdracht en hij gaat zoeken zie ik het icoontje van Genieo ineens en eronder de zoeksite van GENIEO met mijn tekst.
:(

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten overvloede:
Bij Safari onder voorkeuren staat gewoon ingesteld google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[google=genieo]?

wat heb je daarvan al geprobeerd? Hier worden bijvoorbeeld 6 methoden genoemd om Genieo te verwijderen voor zowel Windows als MacOS en verschillende browsers.

Verder kan je op 'wijzig' klikken als je wat toe wil voegen aan je vorige post, dat is makkelijker dan op reply meppen.

[ Voor 115% gewijzigd door gwystyl op 24-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* dat kan wel wat vriendelijker

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 24-03-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:02:

dank tot zover vd reactie's maar ben er nog niet wijzer van geworden via de 6 tips etc.
Wel heb ik uninstall uitgevoerd via Genieo zelf maar is nog steeds in de zoekbalk als ik iets intik zie onderstaande scherm afbeelding
wie weet raad? alvast bedankt./Users/gebruiker/Desktop/ddd.tiff
ik kan je screenshot niet zien en heb zelf geen Mac, dus weet helaas niet hoe ik je verder kan helpen. Weet je of die zoekprovider ingesteld moet worden in je system settings of is het bijvoorbeeld gekoppeld aan Safari? Misschien heb je hier iets aan.

Bij de 6 stappen waar ik eerder naar verwees stond ook een link naar een uninstaller van hun site. Die zou je nog kunnen proberen, en verder zoeken naar 'remove genieo' of 'change search provider MacOS' of iets wat daar op lijkt.

offtopic:
Het lijkt een beetje tegenstrijdig met wat ik eerder zei, maar als je antwoord geeft op iemand mag je wel gewoon in het snelle antwoord vak typen; dan is makkelijker te zien dat je weer wat gedaan hebt en uitlegt wat daar uitgekomen is. Voor iets toevoegen aan je post voordat iemand anders gereageerd heeft (je eerste posts waren om 15:02 en 15:03 zonder een reactie van iemand anders ertussen) is 'wijzig' beter.

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 24-03-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38

talin

ES-MA

upload je plaatje hier http://tinypic.com

post de weblink die je dan krijgt na het uploaden hier weer.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Toevallig met je raspberry pi aan het spelen geweest? :)

in dit artikel staat hoe je Genieo verwijderd: http://www.fixkb.com/2011/11/remove-genieo-on-mac.html
Pagina: 1