Wisselen van D-SUB naar HDMI

Pagina: 1
Acties:

• Ward5x5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb een PC met een Radeon HD 8240. Ik was van plan deze via DVI aan te sluiten op mijn monitor maar tot mijn verbazing had de PC geen DVI uitgeen, alleen HDMI en D-SUB. Aangezien ik geen HDMI naar DVI kabel had heb ik de monitor tijdelijk via D-SUB aangesloten. Nu is mijn DVI-HDMI adapter gekomen en heb ik dezelfde monitor aangesloten op de HDMI poort, maar ik krijg geen signaal via HDMI. Ik zie in de bios en in de Catalyst driver instellingen nergens een optie om HDMI te activeren. Als ik de D-SUB kabel helemaal verwijder krijg ik geen beeld. Weet iemand wat ik moet doen om HDMI ipv D-SUB te gebruiken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In principe zou je niets hoeven te doen en zou HDMI gewoon gelijk moeten werken.
Heb je al eens een andere HDMIkabel geprobeerd?

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:10

artificial_sun

Mazda Rx7

Staat op je scherm wel de juiste ingang geselecteerd?

Stadia was beter....

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:06

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en je pc eens rebooten vaak heeft hij een handshake nodig waarna hij wel goed herkend word.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Ward5x5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-12-2025
Heb het scherm op Digital staan, dat is de optie voor DVI, heb al verschillende hdmi kabel gebruikt inmiddels en ook al veelvullig opnieuw opgestart. Is het mogelijk dat deze hdmi aansluiting alleen werkt als 2e scherm? Ik ga hem nu op mijn tv aansluiten als 2e scherm, kijken of dat wel werkt.