Zoeken op afbeelingen op GOT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:27
Hallo mede-tweakers.

ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik kon geen enkel ander forum bedenken waar dit goed past... dus dan maar het Stuffis Generalis-topic.

Mijn vraag: is het ook mogelijk om te zoeken binnen een topic op afbeeldingen. Zodat je dus enkel posts met afbeeldingen ziet. Ik heb al geprobeerd op de [IMG] tag te zoeken, maar dan krijg je alleen topics van mensen die niet snappen hoe de [IMG] tag werkt. of typfoutjes.

Ik wil namelijk wat inspiratie vinden voor een home-cinema, en het "Post hier foto's en specs van je home cinema!" topic leek mij daar wel een goede voor. Maar ik wil dan niet 285 pagina's door met vooral discussies over versterkers.... (iig nog niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:10
Dit is in ieder geval niet een topic voor SG.

Ik zie het eerder als een feature request, dus ik mik hem richting Mooie Features

SG >>> MF

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Oke dankje, wilde hem daar niet plaatsen, omdat het misschien wat vreemd leek als dit al kon ;) ik wacht in spanning ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar had ik al eens naar gevraagd: Raven in "Test de nieuwe beta-Forumsearch!"
Raven schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:54:
Ik dacht, yay, een nieuwe zoekmachine. Dus gelijk even iets geprobeerd, werkt niet :/

Wat ik mis is de mogelijkheid om specifiek te zoeken naar berichten met plaatjes erin. Ik gebruik dan als zoekterm [img]. De [ en ] doet de zoekmachine zo te zien niks mee maar de img in [img]-tags wordt niet als resultaat gezien. Wel als [img] niet gebruikt wordt voor afbeeldingen (bijv. geen sluiten tag aanwezig) of wanneer het tussen [code]-tags staat.
Antwoord:
ACM schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:14:
[...]

Opmaaktaal wordt doorgaans verwijderd voor dat tekst geindexeerd wordt... En dat geldt ook voor onze zoekmachine. 't Zal in de praktijk ook meestal tegen je werken als je het wel indexeert omdat de meesten het geen inhoud van de lopende tekst zullen vinden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ander trucje is om je posts per pagina tijdelijk heel hoog te zetten en bij Firefox:

Rechtermuisknop > Pagina-info > tabje media. Dan zie je alle foto's van een pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Senor Sjon schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:34:
Ander trucje is om je posts per pagina tijdelijk heel hoog te zetten en bij Firefox:

Rechtermuisknop > Pagina-info > tabje media. Dan zie je alle foto's van een pagina.
dat werkt prima ^_^ ff sorteren op grootte, alles behavle de echt kleine afbeeldingen selecteren en dan Opslaan als.... kan ik het pop mijn gemak doorkijken. bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Op afbeeldingen zoeken zou overigens niet werken. Velen gebruiken het Fotoalbum van hier of een gratis hosting site voor afbeeldingen. In de regel krijg je een gehashte naam die niet tot een onderwerp te herleiden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Senor Sjon: Dat hoeft toch geen probleem te zijn als je in een topic de mogelijkheid hebt alleen berichten met plaatjes weer te geven? Dan zoek je dus eerst naar een topic over het onderwerp, waarna je in het topic een vinkje(?) zet om alleen berichten met afbeeldingen weer te geven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan mis je alsnog afbeeldingen die gelinkt zijn, maar niet in het topic staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

I know, maar het is iig beter dan niks ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Waah plan: Pinnen en filteren van forumposts - Development-iteratie #145
"Omdat we toch bezig waren met het maken van een filter, hebben we ook meteen filters toegevoegd voor posts met een afbeelding"

Het heeft even geduurd, maar het is nu mogelijk :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@Raven jullie zijn fantastisch *O*
Pagina: 1