Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag laptop opladers

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze informatie snel nodig vandaar dat ik het hier even vraag. Ik zoek een oplader voor mijn laptop en wil deze bestellen het liefst voordat mijn accu leeg is.
Ik heb een asus k53s. Kan ik elke willekeurige laptop lader gebruiken zolang de specificaties maar overeenkomen? Met andere woorden zijn alle pluggetjes hetzelfde?

Kan ik trouwens ook sneller mijn laptop opladen als ik een lader neem met meer vermogen? De mijne is 65W maar er zijn er van 90W.

Graag snel antwoord. Alvast bedankt.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:47
Als je een lader kunt vinden die hetzelfde voltage afgeeft en daarbij minimaal dezelfde hoeveelheid ampère kan leveren en dezelfde plug heeft ben je gered.

Zelf heb ik ooit een 90watt trust lader gekocht, die schakelbaar is qua voltage en een enorme hoeveelheid plugjes meegeleverd heeft. Met enorm bedoel ik iets in de buurt van 20 fysiek verschillende plugjes die je ook nog eens allemaal omgekeerd kunt gebruiken, dus de pluspool binnen of buiten. Dus qua plug zul je altijd even moeten kijken welke je precies nodig hebt. Moet bekennen dat ik met de mijne nog nooit een laptop heb vastgehad die ik niet geladen kreeg.

Verder zal de laptop volgens mij niet sneller gaan laden met een sterkere lader. De lader steld namelijk alleen maar een hoeveelheid stroom beschikbaar en het echte laadcircuit bevind zich in de laptop zelf. Er word dus ook pas in jouw laptop bepaald hoeveel stroom hij nodig heeft en hoeveel hij gebruikt om te laden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:47
Ik heb nog een asus lader liggen die mag voor heel weinig weg, DM maar even bij interesse

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Graag snel antwoord. Alvast bedankt.
Pardon :?

Alleen al hierom gaat je topic op slot :X

Als je een helpdesk wilt heeft je fabrikant die vast. Hier verwachten we dat je zelf de moeite doet voor je een topic opent - wat hier niet echt duidelijk is, en dat je je een beetje fatsoenlijk gedraagt. Je mag dankbaar zijn als je al (nuttige) replies krijgt. Hoe beter jouw vraagstelling des te sneller. Maar goed, dit is eenrichtingskaartje prullenbak dus.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.