Het verzoek is om een simpele pc voor mijn schoonmoeder in elkaar te knutselen (ZEER BELANGRIJK PROJECT DUS!
)
Afijn. Budget: om en nabij de budget pc lijkt mij genoeg voor de email en websites die zo nu en dan bekeken worden.
Nu heb ik niet de goedkoopste opties gekozen en de reden is alsvolgt:
CPU 1 tikje hoger dan budget pc van bbg maart. Dit omdat de cpu 1600mhz aankan en de BBG budget pc komt met hetzelfde werkgeheugen en mobo niet boven de 1333mhz.
2x werkgeheugen, om enige vorm van problemen voor te zijn. Het geheugen in dual channel laten draaien, de cpu en gpu die gebruik maken van werkgeheugen. Ruimte en snelheid lijken me geen overbodige luxe.
Kast: ze wil een mooie kast in de kamer en dit kastje lijkt mij een uitstekend ogend model.
CD-Rom speler: Heb ik zelf nog liggen.
Vraag: is die 200W genoeg voor deze setup die met de kast meegeleverd wordt?
Afijn. Budget: om en nabij de budget pc lijkt mij genoeg voor de email en websites die zo nu en dan bekeken worden.
Nu heb ik niet de goedkoopste opties gekozen en de reden is alsvolgt:
CPU 1 tikje hoger dan budget pc van bbg maart. Dit omdat de cpu 1600mhz aankan en de BBG budget pc komt met hetzelfde werkgeheugen en mobo niet boven de 1333mhz.
2x werkgeheugen, om enige vorm van problemen voor te zijn. Het geheugen in dual channel laten draaien, de cpu en gpu die gebruik maken van werkgeheugen. Ruimte en snelheid lijken me geen overbodige luxe.
Kast: ze wil een mooie kast in de kamer en dit kastje lijkt mij een uitstekend ogend model.
CD-Rom speler: Heb ik zelf nog liggen.
Vraag: is die 200W genoeg voor deze setup die met de kast meegeleverd wordt?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 53,- | € 53,- |
| 1 | ASRock Intel H81 H81M-DGS | € 37,91 | € 37,91 |
| 1 | LC-Power LC-1410mi | € 31,90 | € 31,90 |
| 2 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,50 | € 59,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 240,81 | |