Toon posts:

Probleem met Essent@home

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi...

Ik heb een irritant "probleem"
Soms zit ik gewoon te internetten en dan opeens doet ie niks meer...echt irri..
5/10 minuten later doet ie et wel weer.

Het irritant "probleem" is sinds Donderdag avond...
Ik zat te internetten en hij deed niks meer...lampjes op de modem knipperde oranje :( dat hoort dus niet..nou helpdesk gebeld..
hebben ze ff iets zitten doen..nou daarna deed ie et weer.
Volgende dag begon het..het is 2x/3x per dag ( niet veel maar wel irri )

Weet iemand misschien wat er aan de hand is, of aan de hand kan zijn :?

Thnx

Rabbit.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
als het 2e lampje van links op je kabelmodem groen/oranje knippert is ie zichzelf aan het updaten. zo kan @home altijd de laatste software in je kabelmodem laden (gebeurt meestal snachts en wordt vaak wel aangekondigd). ook als je 'm uit 't stopcontact hebt gehad en weer aan zet gaat ie kijken of er iets te updaten is.
maar dat ie bij jou zo vaak knippert :? :? misschien dat de stroom wel es uitvalt (lijkt me sterk hoor) of dat er iemand bij @home niet met z'n vingers vanaf kan blijven of dat je kabelmodem kapot is... nog een keer bellen zou ik zeggen (ok ok is een ramp: 3 kwartier wachten en dan kunnen ze je nog niet helpen)

Maak je eigen poll

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 11:19 schreef BOOTZ het volgende:
als het 2e lampje van links op je kabelmodem groen/oranje knippert is ie zichzelf aan het updaten. zo kan @home altijd de laatste software in je kabelmodem laden (gebeurt meestal snachts en wordt vaak wel aangekondigd). ook als je 'm uit 't stopcontact hebt gehad en weer aan zet gaat ie kijken of er iets te updaten is.
maar dat ie bij jou zo vaak knippert :? :? misschien dat de stroom wel es uitvalt (lijkt me sterk hoor) of dat er iemand bij @home niet met z'n vingers vanaf kan blijven of dat je kabelmodem kapot is... nog een keer bellen zou ik zeggen (ok ok is een ramp: 3 kwartier wachten en dan kunnen ze je nog niet helpen)
Oke bedankt, ik zal ze wel weer bellen.

Verwijderd

Bij mij valt ie regelmatig een minuutje uit. Best wel irritant...gebeurt bijna dagelijks

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24
Same problem here...

Vanaf vorige week zo'n beetje. Hij knalt er zomaar mee uit, om vervolgens na een paar minuten weer vrolijk verder te gaan. En tijdens het gebruik van LeechFTP (eh, niet voor illegale shit hoor >:) ), kan ik ook niet meer internetten.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb er ook last van met essent@home

maar geen oranje lampjes hier..

Kan gewoon even niet netten :(

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Bij mij werkt @home gewoon perfect... (omgeving Zwolle)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Overdag ben ik niet thuis, ik hoor ook niet van de rest van de bewoners hier dat ie er dan uitlicht. maar s'avonds wel zo af en toe :(
Heel irritant

Verwijderd

Jah hier in Emmen heb je daar ook last van wel 1x per uur ofsow dat de lampies 30 sec oranje knipperen en daarna is et weer ff goed, wel irritant als je aan et gamen bent ;(

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hier valt ie ook echt heel vaak ff uit, maar het gekke is dat alleen m'n IE dan niks doet, messenger werkt bv gewoon, en pingen naar de gateway van essent is dan ook nooit een probleem.......

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

ik heb er ook last van, sinds vorige week. ik woon bij Tilburg.

afgelopen dagen werkte het zonder problemen, behalve toenstraks weer even niet :(

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb 't probleem nog niet "bewust" gehad. Wel dat ik tijdje terug geen connectie kreeg. Toen hebben ze m'n account gereset en toen deed alles weer :)
Pagina: 1