Hulp bij aanschaf nieuw toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Kyuuni
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-01 18:03
Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord.
Ik zal hem voor development en gamen gebruiken. Ik volg een Game Design opleiding, dus daarvoor moet ik behoorlijk wat typen. Hiervoor, wat ik gelezen heb, zijn Blue switches een stuk aangenamer.
Nu heb twee gevonden die me aanspreken. De Corsair K95 en de Razer Black Widow. Mijn eerste keus gaat naar de K95, maar die hebben geen Blue switches (Dat is eigenlijk juist de grootste reden dat de Black Widow me wat aan spreekt (En ik vind de tik die Blue's geven best een fijn geluid)). Ik weet dat de Black Widow bij de Media Markt staat om te proberen. Ik heb hier wel eens over heen getikt, maar nog niet serieus om het echt aan te voelen. Hoe de Red switches van de K95 aanvoelen kan ik helaas niet achter komen, gezien hij nergens in een winkel te proberen valt. Wat raden jullie aan? Zijn Blue switches inderdaad zo veel fijner voor typen? Ik vind de K95 echt super mooi, dus ik vind het jammer dat daar geen versie van is met Blue's. Als jullie andere toetsenborden aanraden, graag! Maar ik hou wel meer van een ander design dan de bijvoorbeeld simpele Cooler Master's, om als voorbeeld de noemen (Niks tegen Cooler Master).

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-02 03:11
Ik ken mensen die typen met MX Reds en met MX Browns en helemaal nergens last van hebben. Teven is Ducky een goed merk.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50

M2M

medicijnman

gewoon een degelijke ducky aanschaffen. Werken prima, kosten niet gigantisch veel, geen half gare drivers oid en toch blauwe (dimbare) ledjes, mits je de juiste variant aanschaft. De switches die er in zitten zijn bijna overal dezelfde.

-_-

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb de Corsair K70 (USA layout) red switches typt en gamed perfect! Is gewoon hetzelfde als de K95 alleen dan zonder die hele batterij macro toetsen aan de linkerkant. De K70 heeft rode leds (dimbaar en uitschakelbaar en deels uitschakelbaar).

[ Voor 70% gewijzigd door JT888 op 26-03-2014 17:04 ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:18

Thomg

Aww yiss

Ducky, Corsair, Das Keyboard..

Kijk even rond in het mechanische toetsenborden topic.