• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 14:09

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb sinds een paar maanden een Gigabyte GA-970A-UD3P maar ik heb twee problemen waar ik maar niet uit komt en waar Google me ook geen antwoord op weet te geven.

Het eerste probleem is de USB ik krijg te zien dat het device niet goed werkt maar alle USB apparaten eruit halen lost de fout niet op nu las ik op een site door de USB te de-installeren en dan opnieuw te laten detecteren door Windows zou het probleem moeten oplossen. Dit heb ik gedaan maar het probleem blijft ik zie het volgende staan.
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Apparaat classe GUID:
code:
1
{36fc9e60-c465-11cf-8056-444553540000}

Het volgende probleem is mijn DVD brander deze werkt 100% als ik Windows installeer maar zodra ik binnen Windows iets wilt doen is de DVD brander erg traag ik heb dit met twee branders getest een Asus en een Optiarc maar beide vertonen het zelfde probleem.

Ik heb beide problemen onder zowel Windows 7 als Windows 8 64bit.Ik heb de USB met Aida64 bekeken maar die geeft ook geen oplossing aangezien het een onbekend device blijft.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Firedragon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-01 16:48
Heb je de VIA USB 3.0 Driver van Gigabyte site al geprobeerd?
http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4717#dl

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ja die is geïnstalleerd anders zijn er namelijk meer meldingen van poorten die niet goed zijn.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

we_are_borg schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:47:
[...]

Ja die is geïnstalleerd anders zijn er namelijk meer meldingen van poorten die niet goed zijn.
Ja dan probeer dat USB apparaat eens op een andere PC, het kan ook gewoon het apparaat zijn wat brak is.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Dat is het hem nu net ik heb alle USB apparaten er uit gehad en het blijft het zelfde.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb het USB probleem waarschijnlijk opgelost ik heb een interne card reader die is waarschijnlijk kapot gegaan, ik hoop dat dit het is aangezien dit gemakkelijk op te lossen is door gewoon een nieuwe te kopen.

Het probleem van de DVD brander en snelheid bestaat nog steeds en begrijo nog steeds niet dat twee verschillende DVD branders het zelfde resultaat geeft.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Beide problemen zijn opgelost de DVD was een BIOS fout in de F1 versie ik heb van Gigabyte de volgende BIOS versie gehad 970AUD3P.F2c en deze heeft alles opgelost.

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01 16:17
hoi,
mbt de usb poorten, zijn de usb 3.o snelheden bij jou in orde? ik heb dit bord net, heb de via usb 3.0 drivers geinstalleerd, maar overdracht naar een sb 3.0 stick schiet niet op. ik had hiervoor ook een gigabyte bord , ook met usb 3.0, en haalde constante schrijf snelheden tot 120MB/s met een 32GB sandisk extreme stick, en zo'n 35 MB/s met een 16GB Hama stickje.

nu komen ze beide niet hoger dan 15MB/s... lijken me usb 2 snelheden.... ze gaan toch echt in de blauwe usb ports...
moet er nog specifiek iets ingesteld worden hiervoor, weet je dat?
dacht het niet....
gr.
Wil
Pagina: 1