Vanwege multiplayer mogelijkheden, denk ik er aan om een 2de XB1 te kopen voor het gezin.
We willen met met name Plants vs Zombies Garden Warfare met 2 spelers + andere online spelers spelen. Nu is het wel met 2 spelers maar met verder alleen 'computer' spelers.
En met de bestande Xbox360 kunnen we niet dezelfde game joinen als op de XB1
Ik heb op het internet zitten zoeken maar krijg geen duidelijkheid.
Vragen:
1. Mag je een één keer gekochte game op 2 XB1's installeren?
Op beide XB1's staan dezelfde XBox Live accounts. Dus ook account waar de game mee gekocht is.
2. En dan onder 2 verschillende accounts het spel joinen? (het ene account op de ene XB1 en een ander account op de andere XB1)
Edit: Ik heb dit wel gevonden, maar het geeft me geen 100% duidelijkheid.
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox
Edit: Nu ik de info in de link beter lees, vind ik het antwoord.
Antwoord: Ja het kan. Met de game op disk altijd. Met DLC alleen als je op beide consoles tegelijkertijd aangelogd bent.
Topic kan gesloten worden
We willen met met name Plants vs Zombies Garden Warfare met 2 spelers + andere online spelers spelen. Nu is het wel met 2 spelers maar met verder alleen 'computer' spelers.
En met de bestande Xbox360 kunnen we niet dezelfde game joinen als op de XB1
Ik heb op het internet zitten zoeken maar krijg geen duidelijkheid.
Vragen:
1. Mag je een één keer gekochte game op 2 XB1's installeren?
Op beide XB1's staan dezelfde XBox Live accounts. Dus ook account waar de game mee gekocht is.
2. En dan onder 2 verschillende accounts het spel joinen? (het ene account op de ene XB1 en een ander account op de andere XB1)
Edit: Ik heb dit wel gevonden, maar het geeft me geen 100% duidelijkheid.
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox
Edit: Nu ik de info in de link beter lees, vind ik het antwoord.
Antwoord: Ja het kan. Met de game op disk altijd. Met DLC alleen als je op beide consoles tegelijkertijd aangelogd bent.
Topic kan gesloten worden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 21:26 ]