Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game/3DRender laptop +- 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

• Misjeljansen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-11 10:33
Dag tweakers,

Nu mijn huidige laptop steeds meer moeite begint te krijgen met de huidige games en programma's ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Ik gebruik mijn laptop voor zowel gaming als voor mijn studie, ik studeer bouwkunde en heb dus veel te maken met 3D render programma's, autocad, Revit, Photoshop enz. Al deze programma's vreten goed aan het geheugen en met mijn huidige 6gb gaat dit eigenlijk niet meer. Tel daarbij op dat ik graag spelletjes speel en vanaf volgende week waarschijnlijk veel tijd kwijt ga zijn aan de elder scrolls online zou de laptop dit spel dan ook moeiteloos op een beetje hoog kwaliteitsniveau aan moeten kunnen!

Ik heb zelf al even zitten kijken en kwam uit op de medion x7825, stond ook in de BBG maar dat is alweer van juli 2013, en ik dacht dat er inmiddels al wel weer verbeteringen op de markt aanwezig zouden zijn. Al lees ik her en der dat je beter de 680m kan hebben als videokaart dan de 770m.

Andere laptop die ik tegen kwam is de msi gs70 stealth, allebei rond de 1500 euro. Hebben beide ook de specificaties waar ik naar op zoek ben:

Minimaal 16GB Werkgeheugen (liefst eenvoudig uitbreidbaar naar 32GB)

Ssd schijf (128 GB minimaal)

Intel Haswell i7 processor

Goede videokaart (ben in de videokaarten niet zo thuis dus daarin zou enig advies handig kunnen zijn)

Zijn er laptops in de range die ik zoek die ik over het hoofd heb gezien (ongetwijfeld) en wat zouden jullie voor deze prijs aanraden? En mocht er een laptop zijn met dezelfde kwaliteiten voor een scherpere prijs mag dat altijd natuurlijk :9

Ik dan jullie alvast enorm voor jullie hulp!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 21:11
Je kunt in elk geval nog even wachten op de laptops met GTX 8xx GPU's?

In het geval van de MSI laptops is het dan wel zo dat je een TN scherm hebt, misschien iets om rekening mee te houden. Bij jouw eisen zou mijn voorkeur uitgaan naar de Asus N550JK serie.

Niets...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zelf wat samenstellen bij Xnotebooks, BTO of Dell ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Zijn de lelijk medion game laptops niks voor jou?
http://www.medion.com/nl/...15844A1&wt_cc3=30016701A1

Kloksnelheid: 2,4GHz
Geheugen: 16GB
Geheugentype: DDR3 1600 MHz
Aantal geheugenbanken: 4
Gebruikte geheugenbanken: 4
Harde schijf capaciteit: 1TB
SSD capaciteit: 128GB
Schermgrootte: 43,9 cm (17,3")
Aspect ratio: 16:9
Resolutie: 1920x1080 pixels
Type beeldscherm: Mat scherm
LED backlight: Ja
Videokaart:
NVIDIA® GeForce® GTX780M met 4 GB GDDR5 videogeheugen

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

4KG... Weet niet wat de TS wil, elke dag meezeulen of gewoon 1x neerzetten en klaar?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
verdomd goede laptop voor een zachte prijs...jammer dat de bouw kwaliteit ruk is! Voor die specs heb ik het over om 4kg rond te sleuren

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:56
Lenovo Y510P met SLI configurate, kost €1049,-

http://www.campusshop.nl/...510p-00043nl/details.aspx

HDD is makkelijk te vervangen voor een SSD en eventueel kan je de SLI videokaart ook vervangen voor een SSD/DVD drive.

• Misjeljansen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-11 10:33
Gewicht is geen probleem voor mij, huidige laptop is geloof ik ook een ruime 3 kilo en die gaat eigenlijk dagelijks mee naar school. die van Medion was me inderdaad opgevallen, is het zelfde merk als dat ik nu heb en bevalt me eigenlijk zeer goed en heeft alles wat ik zoek, kon alleen nooit vinden of die medion uiteindelijk 32 GB aan ram ondersteunt aangezien ik daar in de toekomst toch wel naar toe wil gaan met Revit modellen welke steeds groter en uitgebreider zullen worden, en ik vaak met meerdere programma's tegelijk werk.
Voor de prijs een hele mooie laptop, alleen één minpuntje wat ik ondervind aan mijn huidige laptop is de ventilator, de laptop word namelijk vrij snel warm, heeft iemand een idee hoe dat bij deze is?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Medion gebruikt naar mijn weten vaak één ventilator om de laptop te koelen en op dit vlak zijn ze dus niet ideaal. Je zal naar mijn weten voor een Asus ROG of een Alienware moeten gaan als je betere koeling wil, maar eigenlijk zal elke laptop met zulke hardware gaan blazen als je hem zwaar belast.
Pagina: 1