Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificaties werken niet

Pagina: 1
Acties:

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Ik krijg al ongeveer een week geen notificaties meer bij reacties, DM, biedingen etc.

De laatste notificatie die ik gehad heb is op 13 maart geweest en, ondanks dat ik sindsdien meerdere DM's en een bod op een veiling heb gehad, sindsdien niet meer.

Het is ook niet zo dat mijn spam filter ze er uit pikt. Die staat enkel zo ingesteld dat alle spam in een aparte folder beland er wordt niets verwijderd (muv mijn eigen blacklist, maar daar staat niets van tweakers tussen).

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je op https://secure.tweakers.n...ferences#tab:notification nog wel alles aan staan? En bedoel je notificaties via email, of hier op de site? Ik krijg namelijk nog gewoon meldingen als ik een DM heb.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Het gaat om de notificaties per e-mail. De meldingen boven in de site werken wel.

Ik heb voor alle punten op de preferences pagina "Via e-mail" aan staan en als aangegeven werkte dit tot en met 13 maart nog wel.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[2014-03-20 09:47:02] NotificationConsumer.DEBUG: Sending unicast for user: 46420, with title: Je hebt een nieuw bericht van $iemand [] []
2014-03-20 09:47:02 1WQYcw-0006Se-H7 => email-uit-jeprofiel *completed*
Mar 20 09:47:08 adonis postfix/smtp[7747]: 8E86AF400DF: to=<email-uit-jeprofiel>, relay=mail.floriske.nl[91.198.106.117]:25, delay=6, delays=0.05/0/0.29/5.7, dsn=2.0.0, status=sent (250 OK id=1WQYd2-0004Ac-Hs)
Die heb je ook niet gehad? van onze kant uit ging alles goed. Afgelopen 20/21 maart heb je van ons 9 mailtjes gekregen waarvan er geen een gebounced is voor zover ik kan zien

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat er geen bounce-melding komt zegt niet zo veel :P . Ik heb een hele tijd terug een paar keer gehad dat emails naar een specifieke domeinnaam helemaal niet aankwamen, terwijl ik géén bounce-melding terugkreeg. Had de ontvangers de spamfilter laten checken, maar oorzaak nooit gevonden en leek later ineens weer normaal te werken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Die heb ik ook niet gehad. Van andere fora waarop ik actief ben komen berichten keurig aan, maar van tweakers.net niet.

Ook m'n spam box is volledig leeg. Erg vreemd :?

Edit: heb even *@tweakers.net aan mijn whitelist toegevoegd, eens kijken wat dat doet.

[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 25-03-2014 08:49 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Het lijkt er op dat ze nu wel weer werken :$

Vreemd, spamassasin staat op zijn laagst op onze server en er zijn geen voorwaarden of filters toegevoegd die van toepassing zijn op tweakers.net of de inhoud van de notificatie berichten.

Bovendien staat deze zo ingesteld dat alle spam in een aparte folder gezet moet worden in plaats van verwijderd.

Maar even contact opnemen met de server beheerder dus...

[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 25-03-2014 10:10 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
Toch te vroeg geroepen.

Ik kreeg om 8:58 een notificatie per e-mail van een reactie op een advertentie in V&A dus dacht dat het met het toevoegen aan de whitelist opgelost was.

Echter heb ik om 11.14 een DM gehad en daarvan helaas weer geen notificatie per mail ontvangen.

Schiet mij maar lek.......... :?

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
om 12.45 weer wel een melding per mail van een DM, het probleem lijkt dus compleet willekeurig.

8)7

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 25-03-2014 13:04 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
We hebben een bugje hiermee opgelost, dat zou morgen online moeten komen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1