Pakketje van uit China naar huis te sturen.

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 16:14
Ik ben nu in China en ik wil een pakket (80*25*120cm) van zo'n 30KG terug naar Nederland sturen. En ik zit met aantal vragen...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Welke bezorgdienst kan ik het beste gebruiken?
Hoelang is het onderweg?
En wat zijn de kosten hiervan?

Heb al op Google zitten zoeken en heb DHL Nederland al 2 keer bericht gestuurd. Maar tot heden geen reactie gehad...

Alvast bedankt,
Gerwin

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Bij UPS kan je dat gewoon online bekijken. Met UPS heb ik niets anders dan goede ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste van Ebay krijg ik altijd via China Post, van webshops meestal met UPS. Qua tijd is het afhankelijk welke methode (zijn er afaik 3, normaal, registered en air priority), die laatste kost mij meestal 15-30 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort topics (simpel vragen naar ervaringen) zijn niet geschikt voor het Shopping Forum. Gewoon contact opnemen met verschillende internationale koeriers.

Je kunt in [Ervaringen] Online shoppen in China kijken voor informatie, maar het is niet de bedoeling dezelfde vraag zonder verder eigen voorwerk daar te stellen. Alleen een berichtje naar DHL Nederland sturen is onvoldoende.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 23-03-2014 12:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.