Mijn Android tablet (Asus Transformer pad TF300T) is op het moment een regelrechte clusterfuck met apps en tools her en der die ik of niet gebruik, of wel wil gebruiken maar niet kan omdat het programma vastloopt elke keer. Ik weet dat dat voor een deel kan liggen aan het programma zelf, maar ik vermoed dat een groot deel te maken heeft met het feit dat er gewoon teveel programma's aan het draaien zijn wat de processor niet aan kan.
Dus ik wil graag helemaal overnieuw beginnen en of Android terugzetten naar de fabrieksinstellingen, of mijn tablet jailbreaken (geen idee of dat uberhoud wel kan met de tablet die ik heb). Kan iemand mij wat advies geven in wat ik het beste kan doen? Dit is onder andere wat ik graag zou willen op mijn tablet:
Dus ik wil graag helemaal overnieuw beginnen en of Android terugzetten naar de fabrieksinstellingen, of mijn tablet jailbreaken (geen idee of dat uberhoud wel kan met de tablet die ik heb). Kan iemand mij wat advies geven in wat ik het beste kan doen? Dit is onder andere wat ik graag zou willen op mijn tablet:
- Layout aanpassen, ik kijk al een aantal jaren nu naar dezelfde layout wat mij een beetje begint te vervelen.
- Manier van lockstatus opheffen veranderen, is het mogelijk om bijvoorbeeld door een vingerveeg op het scherm de tablet uit de standby te halen? Nu moet ik elke keer op de aan/uit knop drukken.
- Goede batterij app om het gebruik te reguleren.