Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Door gasten muziek playlist laten maken

Pagina: 1
Acties:

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:16
Ik heb ooit ergens gelezen over een app/website waarmee bezoekers van een feestje muziek aan de playlist konden toevoegen. Aangezien ik binnenkort een feest organiseer en op voorhand eea wil communiceren, dacht ik, die zoek ik weer eens op maar kan ik dus nergens vinden... Wie heeft er tips?

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:58
Vroegah kon dat geweldig eenvoudig met iTunes. iTunes DJ. Dat zette je in iTunes aan en dan konden mensen in je netwerk met een iPhone of iPad je bibliotheek opvragen en op liedjes stemmen. Echt heel tof was dat. Spijtig genoeg hebben ze dat vanaf versie 10 ofzo er ineens uit gesloopt :(

Ik weet alleen niet wat voor alternatief er nu is, het liefst met Apple hard en software, dus ik ga dit topic in de gaten houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Valderrama op 23-03-2014 00:40 ]

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Een kennis van me heeft http://joetoep.student.utwente.nl in elkaar gezet. Je kunt een room aanmaken, en iedereen die de naam van de room weet kan muziek toevoegen. (wel alleen van YouTube). Simpelweg één computer (die aan de stereo) instellen als player, en de rest als remote.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 22:06
Zelfde idee als Egocentrix1, maar dan iets gelikter: Protu.be, ook gemaakt door een tweaker en werkt erg fijn!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik draaide in het verleden nog wel eens op feesten van diverse pluimage ('t verleden is in deze de tijd dat er hoofdzakelijk alleen nog maar van vinyl gebruik gemaakt werd (7"/12"), de CD was eigenlijk pas net in opkomst als grootschalig medium en .MP3 was al helemaal een onbekend iets ) en ik zou er niet aan beginnen om een playlist samen te laten stellen door je/het publiek.

Op ieder feest is de sfeer "anders" en dien je daar ten alle tijden op in te kunnen spelen met je eigen inzicht. Een bruiloft vraagt een hele andere aanpak dan een studentenbal maar beide feesten vereisen een "Intro" én een "Cool Down" sectie terwijl ze beide kunnen bestaan uit publiek wat een voorkeur heeft voor een bepaald genre. Dat laatste deel kun je eigenlijk pas bepalen op het moment dat je de eerste "gasten" binnen ziet komen.

Tenzij je Tiësto/van Buuren/....... heet, dan wéét je van te voren wat er van je verwacht wordt ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse