Gigaset c610(A) IP en fritz.box

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 18:07
Beste,

Ik las zojuist dit artikel en besef ineens dat mijn duits erg summier is.
Begrijp ik het goed uit dit review dat het mogelijk is om met de een C610 IP met de fritz.box te verbinden en dan toch via de C610 IP met verschillende voip nummers te kunnen en gebeld worden met eigen bel toon?

Wow, lange zin.

Dus.

C610A IP resp C610 IP verbind met een FRITZ.BOX 7360
Waarbij er meerdere account beschikbaar zijn op de C610 ( soft toets onder scherm ). Correct?
Iedere nummer ( account ) heeft dan nog steed zijn eigen bel toon. Correct?

Of heb ik het moeder station erbij nodig?

Iemand heeft deze config, en werkt goed? Tevreden of kleine, of grote, irritaties.

Bij voorbaad dank.

Ik heb nu 5 voip nr's met ISDN toestellen, werkt goed maar wil er vanaf. Net fo het geluid steeds zachter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timo_m
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 14:50
Hallo,

Ik heb geen Siemens C610, maar wel een Fritz!fon toestel.
Zover ik kan zien kan ik wel meer nummers aan een toestel hangen, maar niet verschillende beltonen aan nummers hangen op hetzelfde toestel. Ik zie wel in het display als iemand belt, via welke provider iemand binnen komt.
Wat wel kan is onderscheid maken tussen 'important' mensen en de rest. (Twee beltonen, maar niet de vijf die je zoekt).

Wat wel kan is C610 als client aan je Fritz hangen. Als je daar beltonen aan nummers kan geven ben je er ook. Ik weet niet of je iets specialls wilt doen qua telefooncentrale en vraag me stiekem af waarom je die Fritz er tussen wilt.

Mvgr,
Timo