Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hulp nodig] Windows 8.1 Bevriest kan oorzaak niet vinden!

Pagina: 1
Acties:

• Tit4nNL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-09 14:50
  • EDIT3: Topic gesloten
EDIT2: De titel klopt niet helemaal, ik bedoelde [Hulp nodig] Laptop freezt/bevriest om de zoveel tijd, kan geen oorzaak vinden.

EDIT:3 Aangezien ik niet weet waar het aan ligt kon ik er neit achter komen in welke afdeling ik deze thread moest plaatsen, als een mod hem wil verplaatsen dan begrijp ik dat.

Dag iedereen,

Ik heb een probleem met mijn laptop. Ik heb al vele dingen geprobeerd om het te fixen, maar heb tot nu toe no geen succes gehad. Ik zie dat het een hoop te lezen is maar ik heb nu alles wat ik zo zelf kon bedenken of heb gehoord van een vriend al wel gedaan zonder succes.

Voordat ik begin zal ik mijn specs met jullie delen zodat jullie die kunnen raadplegen wanneer nodig.

• Windows 8.1 pro 64 bits (6.3, build 9600)
• Systeemfabrikant: CLEVO CO.
• Systeemmodel: W35_37ET
• BIOS: BIOS Date: 12/14/12 09:41:43 Ver: 04.06.05
• Intel® Core™ i7-3630qm CPU @ 2.40GHz (8 CPUs), ~2.4GHz
• 8192MB RAM
• Wisselbestand: 1412MB gebruikt, 8655MB beschikbaar
• Intel® HD Graphics 4000 (geïntegreerd)
• NVIDIA GeForce GTX 660m

Voor alle andere informatie upload ik wel een DxDiag file ergens heen.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20897007/DxDiag.txt

Ok, dan nu het probleem met alle oplossingen die ik heb geprobeerd.

Het probleem wat ik heb is dat om de zoveel tijd, mijn computer begint te bevriezen(figuurlijk). Het gebeurt aan de ene kant op random momenten maar het is ook wel weer ‘om de zoveel tijd’. Het duurt gemiddeld een uur of anderhalf na een harde reboot voordat hij weer begint met zijn kuren.

Het probleem is ook zomaar uit het niets gekomen. Ik had windows 8.1 al een maandje op mijn nieuwe SSD gezet (met nieuw bedoel ik gekregen van een kameraad nadat zijn eigen laptop kapot ging.)

Ik zal zo goed mogelijk proberen te beschrijven wat er gebeurt op zo’n moment.

Ten eerste ligt de manier van vastlopen aan wat ik op het moment aan het doen ben op mijn laptop. Ik begin wel met als ik een Youtube filmpje kijk. Ik kijk een filmpje op fullscreen en doe verder niets met de muis of het toetsenbord. Op een gegeven moment zie je het buffer icoontje draaien wat je normaal ziet als je een filmpje probeert te kijken met verlept internet. Op zo’n moment druk ik op Escape om volledig scherm te sluiten. Ik kom terug op de internet pagina maar de plek waar het filmpje normaal te zien is zonder volledig scherm is gewoon zwart. Ook de video controls zijn verdwenen. Wanneer ik dan op het kruisje klik om Google Chrome te sluiten blijft de browser gewoon open maar in een bevroren staat, soms(niet altijd), word de browser ook melkachtig op de manier van: Chrome reageert niet, waarna je normaal gesproken zo’n vraag krijgt of je het programma wilt sluiten o.i.d. Dit schermpje komt echter niet. Op dit moment doet verder ‘alles’ het nog. Ik kan in Teamspeak, wat een programma is wat ik gebruik om met mensen te praten terwijl ik game o.i.d., gewoon nog praten door mijn push-to-talk knop(linker ctrl), en de mensen horen me ook nog gewoon. Als ik vervolgens iets probeer te doen zoals taakbeheer openen door op ctrl+alt+del te drukken gebeurt er niets. Ik kan ook op de uitknop van mijn laptop drukken zonder dat er iets gebeurt. Wanneer ik in de taakbalk op start probeer te klikken gebeurt met windows explorer eigenlijk exact hetzelfde als met Google Chrome. De knop die ik op dat moment indruk blijft in zijn ingedrukte staat maar reageert helemaal niet meer op input. Ook de taakbalk krijgt soms een melkachtige laag die normaal aanduid dat de boel vastloopt. Op zo’n moment kan ik nog steeds gewoon praten via Teamspeak, maar verder helemaal niets. Ik kan alleen mijn laptop nog maar uit krijgen door de aan-uit knop ingedrukt te houden tot dat hij uit gaat. Dan wacht ik, omdat het kan, een paar seconden en start ik mijn laptop gewoon weer op als normaal.

Nu zal ik beschrijven wat er gebeurt wanneer ik League of Legends speel. League of Legends is een veel gespeelde game (voor de mensen die dit niet weten). Ik zit gewoon in een potje en ondertussen doe ik meestal verder nooit iets anders behalve dat spel. Ik ben dan namelijk redelijk geconcentreerd bezig. Als aan het eind van het potje, mijn team heeft gewonnen of verloren komt er een grote knop in beeld waarmee je terugkeert naar een ander scherm. Dit scherm is een soort van lobby waar je allerlei dingen kunt doen zoals met mensen praten of uitnodigen voor een potje. In tegenstelling tot het potje zelf, wat in fullscreen gespeeld word, is dit scherm gewoon in windows. Op het moment dat ik op de knop druk om terug te keren naar de lobby, kom ik er achter dat ergens tijdens het potje mijn laptop dus al weer is gaan bevriezen. Het scherm blijft namelijk stilstaan en het is vanaf dat moment onmogelijk om nog iets te doen. Het vreemde is dus, dat net als bij Teamspeak, de service wel gewoon blijft werken terwijl er duidelijk al iets misgaat. Ook als ik tijdens een potje op alt+tab druk om iets snel op internet op te zoeken o.i.d. heb ik soms dus al hetzelfde probleem dat alles dus al weer is bevroren. Ook op zo’n moment kan ik alleen maar mijn laptop opnieuw opstarten door de knop ingedrukt te houden, om hem vervolgens weer aan te zetten.

Naast deze twee voorbeelden is er nog een ander voorbeeld wat ik wil geven van een game. Het spel heet DayZ standalone. Het doet er verder niet toe wat voor spel het is maar wel hoe het spel in elkaar zit. Het spel maakt namelijk gebruik van een service genaamd BattleEye. Dit is een soortgelijk programma aan PunkBuster waarmee hacken en cheaten(zo veel mogelijk) word voorkomen. Wanneer ik DayZ speel en alles weer bevriest, kan ik in principe gewoon doorspelen. Op zo’n moment lijkt alles in orde maar dat op een gegeven moment zegt een van mijn game buddy’s: “Titan NL(dat ben ik dan) is loosing connection, BattleEye timed out/failed signature check” of iets wat daar op lijkt. Blijkbaar verlies ik dus verbinding met het anti-cheat programma waardoor ik dus gekickt word van de server. Maar niet door verlies van verbinding met de server zelf.

Ik hoop dat dit de slimme mensen(jullie) duidelijk kan maken waarmee ik te maken heb.

Nu zal ik beschijven wat ik allemaal zelf al heb gedaan om dit proberen op te lossen.

1: System file check. Ik heb op een site (van Microsoft zelf dacht ik) gelezen dat windows freezes vaak te maken hebben met corrupte bestanden. Ik heb dus opdrachtpromt geopend als administrator en het volgende commando ingetypt: “sfc /scannow”. Het is dus beginnen met scannen en gaf als antwoord: “Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them”. Ik moest hierna mijn laptop opnieuw opstarten. Hierdoor kwam ik ineens in een heel ander probleem terecht wat ik onderin de post zal beschrijven of in een andere topic.

Als optie om deze problemen alsnog op te lossen moest ik een systeemherstel commando o.i.d. gebruiken: “DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth”. Ik heb dit gewoon z’n gang laten gaan en het vertelde me uiteindelijk dat er problemen waren met ‘storage disk’ o.i.d. en ze waren opgelost. Dit heeft uiteindelijk geen ruk uitgemaakt want de freezes bleven maar gebeuren.

2: Oververhitting. Om te controleren of mijn laptop misschien oververhitte heb ik CoreTemp en Speedfan geïnstalleerd om te kijken of dat ook zo was. Zag ik dat de temperatuur al rond de 55 graden zat zonder dat dat ik ook maar iets interessants deed. Ik heb mijn laptop opengeschroefd om te kijken of er misschien te veel sneeuw in zat. Op het eerste gezicht was er nauwelijks wat te zien. Ook op de fan van het koelsysteem was haast niets te zien. Heb de fan alsnog even eruit gehaald en goed schoongeveegd met een kwast. Toen ik vervolgens naar de, ja hoe noem je dat… soort van grill o.i.d. waar de lucht tussen die plaatjes word geblazen om de warmte me te voeren met de lucht door het grote oppervlak(dat ding zeg maar), gekeken en zag ik dat er echt een gigantische hoeveelheid stof zich had opgebouwd tussen de plaatjes. Ik heb met de haren van de kwast alles er weten uit te ‘duwen’. Het heeft zo opgepakt gezeten dat het gewoon een textiel was geworden bijna. Het fijne stof wat er daarna nog inzat het ik met longkracht eruit gekregen, waarbij ik goed heb opgelet dat er geen kwijl mee kwam. Om dit schoon te maken heb ik wel het hele koelsysteem eruit moeten schroeven waardoor ik zag dat de koelpasta ook helemaal versteend was. Ik heb toen direct arctic silver 5 besteld en heb dat 2 dagen later in huis gekregen en het oude spul op de juiste manier vervangen met het nieuwe. Na deze handelingen om de temperatuur weer wat omlaag te krijgen is de temperatuur inderdaad ook echt goed hard gedaald naar 39-40 graden in idle. Maar ook dit heeft uiteindelijk niet geholpen tegen de freezes, maar heb er alsnog wel een brandveiligere laptop aan overgehouden, wat nooit verkeerd is.

3: Gecontroleerde BSOD. Ik had in mijn zoektocht naar dit probleem ergens gelezen dat het ook aan de ram kon liggen. Dit vond ik eg vreemd aangezien ik meer dan genoeg heb voor wat ik er mee doe, maar er kan altijd een beschadiging zijn. Ik heb daarvoor een bestand moeten openen genaamd MDSCHED.exe. Ik kreeg een prompt of ik nu de laptop opnieuw wou opstarten en een memory check te doen, of gewoon een check te doen als ik later eens mijn laptop opnieuw opstart. Ik koos voor direct opnieuw opstarten en kreeg toen bij het opstarten een BSOD waarin een memory diagnostics werd gedaan. Ik herkende het scherm inderdaad van crashes met mijn oude PC, waarbij ik ditzelfde scherm kreeg na iedere crash. Ik liet ook deze test zijn gang gaan en las later in een rapport dat er geen problemen waren gevonden. Dus ook dit heeft niets opgelost.

4: SSD Healthyness. Met het programma Speedfan heb ik ook gekeken naar de staat van mijn SSD, beide balkjes waren op 98%-100%. Ik heb dit bekeken op advies van iemand die ik ken, verder weet ik zelf niet of dit echt zo betrouwbaar is.

5: Windows Update. Ik heb uiteindelijk, tegen al mijn eerdere ervaringen met dit ongelofelijk stupide systeem op windows 7. Toch maar een gekeken in de Windows Update. Ik dacht namelijk dat aangezien windows 8 tamelijk nieuw is dit misschien een oplossing zou kunnen bieden. Ik heb op internet een beetje rondgeneusd om te kijken welke Updates wat nou eigenlijk deden en heb besloten om alle Update maar gewoon te installeren. Dit heeft uiteindelijk ook niets opgelost maar heeft wel voor wat andere dingen geholpen, die er op dit moment niet echt toe doen.

6: Drivers. Ik had, terwijl ik sowieso al wist dat ik alles correct had geïnstalleerd met de laatste versies and-what-not. Toch maar even een Driver Sweeper voor m’n nvidia GPU gedaan en alles weer geïnstalleerd zonder die irritante automatische windows drivers installatie zooi. Vervolgens heb ik nog gecheckt of alle oude drivers/installatiefiles weg waren en dat waren ze ook. Alles zag er schoon uit. Ook dit heeft niets geholpen.

Al met al heb ik wel andere dingen kunnen verbeteren/controleren maar is mijn grootste probleem nog steeds actief.

Ik denk dat ik zo meteen nog even naar alle andere drivers ga kijken met behulp van een zo’n handige site die je helpt om overal de juiste en laatste drivers voor de vinden. Ik bedacht me namelijk net dat toen ik windows 8.1 had geïnstalleerd ook weer m’n nvidia drivers moest installeren toen ik windows 8.1 voor het eerst opstartte na de installatie. Edit1: Maar ook dit lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien de problemen zich dan al vanaf het begin hadden moeten voordoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tit4nNL op 24-03-2014 09:50 . Reden: Naam van topic klopt niet helemaal ]

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33
Wat was de foutcode van en naar wat voor bestandsnaam verwijst de BSOD?

Zijn er aanwijzingen in de Windows logs die een vinger kunnen wijzen?

• Tit4nNL
Er is geen foutcode. Alles freezt gewoon. Ik weet ook niet waar ik logs zou moeten vinden. De Memory diagnostic tool verwees me niet naar een bestand, het gaf gewoon aan dat er geen fouten waren met zo'n praatwolkje rechtsondering bij de taakbalk toen ik weer in windows kwam.

En voor andere mensen in het vervolg, ik ben niet een standaard random computerbudje die 20 toolbars heeft geinstalleerd maar ik ben ook niet echt gigantisch slim met computers ofzo, dus als jullie iets van me moeten hebben zeg dan AUB direct hoe ik het kan krijgen/erbij kan komen.

[ Voor 83% gewijzigd door Tit4nNL op 22-03-2014 20:46 ]

• EricJH
Je noemde BSOD dus ik ging ervan uit dat je deze was tegengekomen.

De logs zijn te vinden via Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Logboeken --> Windows logs --> Systeem.

• Tit4nNL
Ja het was wel een BSOD maar niet een die ik zelf kreeg. Ik 'vroeg m zelf aan' door MDSCHED.exe te openen en mn laptop opnieuw op te starten, en zoals ik eerder dus zei, waren er geen fouten gekomen.
Met de BSOD die ik krijg en vroeger ook al altijd kreeg is gewoon de memory diagnostic tool: MDSCHED.exe.
Maargoed MDSCHED of BSOD of wat dan ook terzijde:

Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben hoe ik achter iets moet komen via dit logboek ding, de helf van wat er in verschillende dingen staat weet ik toch niet wat het is. Ik zal een poging wagen.

EDIT1: OKE DAN!

Ik klikte een beetje rond en probeerde achter informatie te komen door rechts te klikken op1 van de gebeurtenissen in de 'fouten' lijst genaamd event(nogwat) en toen kreeg ik een melding waarin stond dat er een fout in de module zat en nu is mn hele logboek gewoon weg. WTF ;w

Edit2: Oke na de logboek ding weer te openen alles teruggekregen.. :D

Edit3: oke nou ik heb alle keren dat ik de computer heb afgesloten door de knop in te drukken wel gevonden, dus misschien kan ik andere gebeurtenissen met de zelfde tijden terugvinden die me iets hierover kunnen zeggen.

Edit4: Oké.. Wel een soort patroon ontdekt. al die keren van opnieuw opstarten hebben een gebeurtenis patroon van 1 binnen een uur geleden, 10 afgelopen 24 uur en 49 van afglopen 7 dagen.
Als ik dus nou bij fouten ga kijken naar dingen die dezelfde patoon hebben kom ik misschien verder.

Oké nou de dingen met dezelfde patronen die ik heb gevonden onder de tab fouten waren
Application error: met het patroon 1, 9, 48. Ik denk dat dit de programma's zijn die ik op dat moment aan het doen was en mijn laptop vast liep. Ik zie namelijk DayZ en League of legends er tussen staan maar ook svhost en nvxdsync waarvan ik niet weet wat ze zijn. Daarnaast zie ik ook af en toe explorer.exe staan. Toch zie ik verreweg het vaaksts NVXdsync.exe staan met op tweede plek DayZ, maar dayz speel ik ook meestal.. dus dat lijkt me logisch.

Ik zocht het even op en zie dat het een prgramma van Nvidia is voor 3d toepassingen ofzo

Naast Application Error is er nog eentje die EventLog heet. daarin staat aldoor dat de computer overwachts is afgesloten, dus dat is ook wel logisch...

Als je nog specifieke informatie nodig hebt uit een bepaalde log oid laat me dat dan weten.

[ Voor 73% gewijzigd door Tit4nNL op 23-03-2014 00:29 ]

• Tit4nNL
Oké dan. Ik kijk nu even in die windows logboeken zelf, ik begin de boel nu een beetje te begrijpen, en ik lees ineens bij windows logboeken/systeem een groep van 9 waarschuwingen staan, die vaker voorkomen, met dezelfde tijden van rond dat ik laatst mn laptop moest rebooten waarin ik hetvolgende lees:

waarschuwing 1: tijd: xxh:52m:55s:
- Aangepaste DLL-bestanden worden voor elke toepassing geladen. De systeembeheerder moet de lijst met DLL-bestanden controleren om zich ervan te verzekeren dat deze horen bij vertrouwde toepassingen. Ga naar Working with the AppInit_DLLs registry value voor meer informatie.

waarschuwing 2 tot en met 9 zeggen allemaal: tijd: xxh:53m:57s (dus 1m en 2s na de eerste)
- De snelheid van processor 0(tot en met 7) in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 7 seconden sinds het laatste rapport.

Dit patroon is exact hetzelfde ongeveer een uur daarvoor waar mijn laptop waarschijnlijk ook weer vreemd ging doen, waarbij ook weer die 8 waarschuwing exact 1 minutt en 2 seconden na die eerste kwamen.

Waar ik me vooral over verbaas is de melding: beperkt door de firmware van de computer.

Ik zal direct controleren of alle(echt alle) drivers in orde zijn. Ik laat meer weten zodra ik denk dat ik klaar ben daarmee.

Ik heb ook even op die link geklikt en zie allerlei dingen staan waar ik geen hol van snap, maar ik herken wel wat termen uit de registry enzo. Ik zal direct even een Ccleaner erover heen smijten om te kijken of dat misschien nog wat uitmaakt. Ik doe dit normaal gesproken eens in de zoveel tijd. Ik heb om de een of andere reden wel het gevoel dat de fratsen begonnen nadat ik mijn eerste Ccleaner run had gedaan op mijn nieuwe windows, maar dit kan ik niet bevestigen.

Ik wist een aantal jaar geleden nog een site waarmee je alles heel makkelijk kon updaten, ik heb nu al een half uur zitten zoeken zonder resultaat. Iemand die mij iets kan aanbevelen om makkelijk, veilig en gratis alle drivers te updaten?

[ Voor 20% gewijzigd door Tit4nNL op 23-03-2014 01:16 ]

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:20
Driver Genius Pro oid

• Tit4nNL
Nou ik ben wel achter wat nieuws gekomen. Ik heb mijn computer even met mijn oude windows 7 op mijn HDD opgestart en gebruik het nu al een aantal uur zonder problemen, behalve dat het erg sloom is vergeleken met win8.1 op mn ssd.. Het ligt dus bijna zeker aan windows 8...

• EricJH
De Windows logs spreken over beperking door firmware. Dat betekent dat het om de BIOS gaat. Kijk eens of er een nieuwe BIOS versie voor jouw systeem is op de web site van de fabrikant.

Een hardop denkend Wellicht dat er instellingen in de BIOS zijn die betrekking hebben op energiebesparing en een rol spelen. Meer kan ik er niet over zeggen.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Gewoon je laptop in het zonnetje zetten. :P

Heb je nadat je Windows geinstalleerd, eerst de chipset daarna de intel en daarna de nvidia driver geinstalleerd?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Tit4nNL
Lip schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:18:
Gewoon je laptop in het zonnetje zetten. :P

Heb je nadat je Windows geinstalleerd, eerst de chipset daarna de intel en daarna de nvidia driver geinstalleerd?
Euh hmm... met intel bedoel je de intel hd graphics driver?

Ik had eerst windows geinstalleerd, daarna nooit echt aan iets anders gedacht dan de drivers voor mn nvidia videokaart. Ik vind het vooral gewoon zo vreemd dat de problemen uit het niets kwamen. Maar dat terzijde. Ik heb niet aan de volgorde gedacht, ik heb toen ik windows update aanzette wel ineens een driver update tussen de optionele updates zien staan(wtf).

Ik heb dus in mijn windows 7 even die drive genius gebruikt en die heeft dus wel intel chipset drivers geinstalleerd. Ik zal dat ook nog even proberen om dat in windows 8.1 te doen.

Ik denk dat mijn grootste fout is dat ik bij windows installatie niet grondig ben geweest met drivers.

Dat met dat zonnetje was neem ik aan niet letterlijk bedoeld? :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Tit4nNL op 23-03-2014 19:41 ]

• Tit4nNL
EricJH schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:06:
De Windows logs spreken over beperking door firmware. Dat betekent dat het om de BIOS gaat. Kijk eens of er een nieuwe BIOS versie voor jouw systeem is op de web site van de fabrikant.

Een hardop denkend Wellicht dat er instellingen in de BIOS zijn die betrekking hebben op energiebesparing en een rol spelen. Meer kan ik er niet over zeggen.
Euh, de winkel/en merk is Xnotebooks, dat is een bedrijfje waar je zelf je laptops kunt samenstellen, windows kiezen e.d. en betwijfel ik of je daar een bios kan downloaden op hun site. Ik zal wel gewoon even kijken, en omdat ik verder neit echt weet wat BIOS doet of waar het op staat, zal ik ook even op de naam van mijn mobo zoeken en kijken of daar wat uit komt.

edit: Oké ik snap echt geen hol van dat hele BIOS gebeuren. Ik kom wel op sites terecht, maar daar kan ik niets mee omdat ik niet weet wat ik moet downloaden en wat daarna allemaal komt.

edit2: Oke ik heb dus zo'n download pagina http://www.clevo.com.tw/en/e-services/Download.asp
Daar staan dus allemaal van die drivers maar ik weet niet welke uit de lijst ik moet hebben. Ik heb dus gezocht op mijn model: W35_37ET en toen op ALL, maar ik weet niet welke ik moet hebben.

edit3: oké.. Ik zie nu dat dit gewoon drivers zijn voor clevo's laptops en niet bios flashers.

edit4: oké ik ik heb nu in de gaten dat american megatrends inc mn mobo is, niet dat w35 ding.. dat is gewoon laptop model schijnbaar. Echt irritant om dit soort dingen te doen als je er niets van snapt haha |:(

Oké voordat ik me verder in dit bios gebeuren verdiep, kan iemand mij vertellen of ik dit ook vanaf mn windows 7 install kan doen? Ik wil niet het risico lopen dat ik staks die zooi update en weer mn laptop vastloopt, zodat ik hem vercvolgens als boeken streun kan gebruiken

[ Voor 38% gewijzigd door Tit4nNL op 23-03-2014 20:02 ]

• Tit4nNL
Laat maar mensen, ik verwijder al die ongelofijke tering zooi en begin gewoon weer met windows 7. Mn hele SSD wil nu niet eens meer laten en ik krijg dus ook een error waar ik normaal dualboot scherm krijg. Alleen windows 7 doet het nog.

Bedankt voor alle hulp anyway, maar ik word echt stront chagerijnig van die ongelofelijke tyfus zooi.

Ik formateer die zooi en gooi er windows 7 op.

Ik heb nu alleen wel het probleem dat ik niet bij mn SSD kan om de bestanden eraf te halen die ik nodig heb... Iemand een idee?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

live cdtje ubuntu ofzo

Iperf

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Precies! Of Windows eerst maar eens zonder 3rd party drivers installeren.
Zal de helft van je devices niet werken, misschien
Alstie dan nog steeds freezed ligt het gewoon aan je laptop

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Tit4nNL
Ik snap niet wat je hier mee bedoelt.
Brahiewahiewa schreef op maandag 24 maart 2014 @ 03:55:
[...]

Precies! Of Windows eerst maar eens zonder 3rd party drivers installeren.
Zal de helft van je devices niet werken, misschien
Alstie dan nog steeds freezed ligt het gewoon aan je laptop
Het ligt niet aan mn laptop. Ik draai wel gewoon windows 7 zonder problemen.
En over dat zonder 3rd party drivers: Ik heb toen ik win8 erop gezet heb verder niets behalve nvidia drivers geinstalleerd... wat me niet echt 3rd party lijkt aangezien ik een nvidia kaart heb...
Zoals ik eerder ook al zei, de problemen kwam uit het niets. Het kwam van de ene op de andere dag, en zonder dat ik iets bijzonders deed. Maargoed, voor de derde keer zalik zeggen, ik installeer gewoon weer windows 7.

Kan iemand dit topic sluiten? Ik kom er zelf verder wel uit

[ Voor 24% gewijzigd door Tit4nNL op 24-03-2014 09:54 ]

Pagina: 1