I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dit moet toch wel op te lossen zijn met een custom CSS? Ik zie zelf niet helemaal in wat je bedoelt met verwarrend rood E-teken icm DM's.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het is inderdaad op te lossen met custom CSS.
Dat ik daar ietwat te lui voor ben om in te stellen is natuurlijk mijn eigen schuld
Maar niet iedereen heeft/wil custom CSS, en het gaat me ook alleen om het "vanuit een ooghoek gezien iets roods om-en-nabij mijn username" wat de verwarring wekt zo af en toe.
Het is een feature/suggestie, geen echte issue, gewoon een vraag/tip
Dat ik daar ietwat te lui voor ben om in te stellen is natuurlijk mijn eigen schuld
Maar niet iedereen heeft/wil custom CSS, en het gaat me ook alleen om het "vanuit een ooghoek gezien iets roods om-en-nabij mijn username" wat de verwarring wekt zo af en toe.
Het is een feature/suggestie, geen echte issue, gewoon een vraag/tip
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Effectief vraag je dan om het True-logo pal onder het Tweakers-logo te zetten. Dat lijkt me visueel geen verbetering.
En van de usability is het ook maar de vraag of het echt verbeterd. Want vervolgens krijgen we dan vast klachten van andere gebruikers dat ze af en toe onder het Tweakers-logo misklikken en dan bij True uitkomen
Dat zou dan dus zoiets worden:
En van de usability is het ook maar de vraag of het echt verbeterd. Want vervolgens krijgen we dan vast klachten van andere gebruikers dat ze af en toe onder het Tweakers-logo misklikken en dan bij True uitkomen
Dat zou dan dus zoiets worden:

[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 24-03-2014 08:03 ]
Mijn DM-ballonnetje is geel/groen bij nieuwe berichten. Hoe kom je aan een rode?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als ie dus wat sneller zijn DM's leest is er ook niks aan de hand.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Pagina: 1