Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Full HD touch laptop

Pagina: 1
Acties:

• bert89
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-10 12:18
Ik zoek een nieuwe laptop met volgende specs;
  • Windows 8
  • 13"-14"-15"
  • Full HD (1080) Touchscreen
  • Intel i5 of i7 processor
  • 8GB ram geheugen of meer
  • 500GB HDD of meer (evt. SSD combo)
  • AZERTY liefst met apart numeriek gedeelte
  • Doeleinden: webdesign, photoshop, films kijken. Games speel ik niet. Voornamelijk thuisgebruik dus gewicht en batterij zijn minder van belang.
  • Budget: niet véél meer dan €1000
Ik kom dan uit bij een Acer Aspire V7 of een HP Envy Touchsmart 15. hebben jullie nog tips?
Alvast bedankt

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:46

Zalmanman

So long,

En deze twee dan: http://www.dell.com/be/p/inspiron-15-7537/fs
De meest rechtse 2 lijken te voldoen.

[ Voor 1% gewijzigd door Zalmanman op 22-03-2014 16:27 . Reden: Van de nl URL een be URL gemaakt. Krijg je wel AZERTY te zien. ]

and thanks for all the fish.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Asus N550JV ?

• bert89
De Dell heeft wel een heel aantrekkelijke prijs, met de tijdelijke korting komt die op €850 voor 8gb ram en €950 voor 16gb ram. Kan die ram upgrade goedkoper als je het zelf doet?

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 16:11
bert89 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:55:
De Dell heeft wel een heel aantrekkelijke prijs, met de tijdelijke korting komt die op €850 voor 8gb ram en €950 voor 16gb ram. Kan die ram upgrade goedkoper als je het zelf doet?
Een bankje van 8GB kost zo'n 60 euro in de pricewatch, eigenlijk is Dell best goedkoop dus. Of je moet de 'oude' bankjes dan voor een andere upgrade kunnen gebruiken.

Zelf heb ik hem laatst ook besteld, wel met 8GB. Ik verwacht dat dit voorlopig voldoende is voor mijn gebruik. Tegen de tijd dat ik meer nodig heb hoop ik dat het wat goedkoper is geworden :)

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Voegt 16gb ram echt wat toe?
Om antwoord te geven op je vraag, nee, het is niet goedkoper als je het zelf doet. Je zal namelijk beide reepjes ram moeten vervangen voor 2 €60 kostende 8gb reepjes. Wat hierboven ook gezegd wordt.

• bert89
Bedankt voor de snelle reacties. Misschien is 8gb ram wel voldoende. verder las ik dat er in deze Dell een "low voltage i7" zit. Is deze dan minder goed dan een andere i7? En is het nuttig om een SSD upgrade te doen of doet de 8gb cache van Dell's hybride HDD het al goed op zich?

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
8GB is voor jouw gebruik meer dan voldoende de komende jaren.

Een ULV i7 CPU is een dual core (met twee extra virtuele cores dmv hyperthreading) processor waar full voltage i7 quad-core zijn (met vier extra virtuele cores dmv hyperthreading). Bij Photoshop ga je het verschil wel merken qua wachttijd maar in principe is een ULV i7 een prima snelle processor voor gemiddeld gebruik.

Een volledige SSD is sneller dan de hybride in de Dell. Maar je geeft wel aan dat je veel opslag wil, dus dan is de hybride wel een mooie oplossing. Ik las dat de SSDs de komende tijd 30% goedkoper gaan worden dus je kan eventueel daarop wachten en dan een 500 of 1000GB SSD inbouwen.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• bert89
Iemand ervaring met de Inspiron 15 7000 reeks, want de reviews op de site van dell zijn niet bepaald positief?

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik neem aan aangezien je een AZERTY toetsenbord wil, dat je in België woont?
Zo niet kun je ook nog een Lenovo S540 Touch overwegen, maar in België is die niet goedkoop via Lenovo's eigen webshop te koop.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Via de NL Lenovo site valt zelfs een Thinkpad Yoga T&P met 8GB ram nog binnen de mogelijkheden.
Met de kortingscode "afn45" heb je die voor €1040,-.
Je kunt daarbij kiezen voor een Frans toetsenbord. Ik weet niet of dat veel afwijkt van de Belgische Azerty layout.
Pagina: 1