Ik ben al een tijd op zoek naar een apparaat die wij in de caravan kunnen gebruiken. Wat wil ik: een hardeschijf waar ik thuis via mijn htpc films op kan downloaden. Deze hardeschijf wil ik meenemen naar de camping en die moet dan een netwerk in de caravan kunnen maken. Zowel een pc als ipads moeten kunnen inloggen en direct films kunnen streamen vanaf dit aparaat. Omdat ik geen internet op mijn pc en ipads heb op vakantie (wel via iphone) wil ik dat het mogelijk is om op een of andere manier via het netwerk ook internet toegang in te stellen mbv de verbindimg van de iphone (Nu doe ik dit door netwerk te maken met iphone en alle andere aparataten hierop in te laten loggen). Als laatste wil ik dat het mogelijk is om divx, ondertitels en mkv bestanden direct te streamen naar ipad en pc.
Kan dit (ik heb wel iets kennia van netwerken en kan best iets instelen als eea niet direct standaard werkt).
Zoals jullie wellicht snappen kom ik er met google niet uit....
Dank!
Kan dit (ik heb wel iets kennia van netwerken en kan best iets instelen als eea niet direct standaard werkt).
Zoals jullie wellicht snappen kom ik er met google niet uit....
Dank!