PayPal probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Door een mislukte afschrijving heb ik een hoop problemen gekregen met pay pal.
Goed ik kreeg een mail van hun dat ik mijn rekening met 95 euro moest aanvullen stond in de min.
Dus op 15 maart de verschuldigde 95 euro overgemaakt via bankoverschrijving via pay pal.
En inderdaad zag op mijn pay pal rekening dat er een transactie bezig was.
Dit heeft zo 5 dagen gestaan toen ik vandaag weer een mail kreeg dat ik mijn rekening moest aanvullen met 95 euro.
Dus ga op mijn pay pal rekening kijken en inderdaad er staat niks meer van een transactie van 95 euro erg vreemd allemaal.
Even op mijn bankrekening gekeken en jawel hoor op 19 maart is 95 euro overgemaakt naar pay pal.
Vraag me of wat ik hier nu mee moet, ben niet van plan 2 keer te betalen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Mail sturen/bellen met PayPal en ze je verhaal uitleggen en kijken wat er uit komt, ik kan niet uit je verhaal opmaken dat je al contact gezocht hebt met PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:34
19 maart vriend. Dat is 3 dagen geleden, waarvan één dag een weekend. Wat dacht je van: geduld.
Waarschijnlijk is die betaling geweigerd of gecancelled door paypal (omdat je beschrijft dat het "in de wacht" stond). Het afgeschreven bedrag zal dan spoedig weer op je bankrekening komen.

Wat voor advies had je anders verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geld is 15 maart overgemaakt en er staat genoeg op mijn bankrekening.
19 maart is het afgeschreven van mijn bank , dus het bedrag heeft in transactie gestaan van 15 maart tot 21 maart.
Vandaag is ineens die transactie verdwenen , met weer een mail als gevolg dat ik die 95 euro moet betalen.
Dus waarom zouden ze het weigeren.
Na de eerste mail van ze heb meteen het geld overgemaakt zie dus niet in wat ik verkeerd heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al contact met ze opgenomen?

Dat lijkt me zinvoller dan hier een topic aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Ja in het begin toen werd me uitgelegd dat een transactie 4 dagen zou duren dus ja...
En dat klopt ook 15 maart overgemaakt en 19 maart afgeschreven..

[ Voor 27% gewijzigd door Theodor op 22-03-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theodor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:59:
Ja in het begin toen werd me uitgelegd dat een transactie 4 dagen zou duren dus ja...
En dat klopt ook 15 maart overgemaakt en 19 maart afgeschreven..
Maar dus (nog) niet over dit probleem?

Wat denk je te bereiken met dit topic?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daarvoor zul je contact op moeten nemen met PayPal. Een topic hier gaat daar niets aan veranderen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.