Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude Samsung Gio is hoognodig aan vervanging toe, maar door de vele keuze mogelijkheden weet ik niet meer waar ik aan moet beginnen.

Belangrijste eisen:
- Voldoende intern geheugen
Dit is de reden dat mijn Gio niet bruikbaar meer is: Whatsapp updaten kan niet meer, terwijl er bijna geen apps op staan.
- Klein
De Gio is lekker klein (lengte 10 cm), en ik iets wat in mijn vrouwen-spijkerbroek-broekzak kan. Aangezien 10 cm telefoons niet echt meer bestaan: maximaal 12 cm!

Verder fatsoenlijke processor en andere specificaties waardoor ik niet weer na een jaar aan een nieuw toestel moet. Prijs indicatie: 150-200 euro

Modellen waar ik nu naar gekeken heb:
- Samsung SIII mini (wellicht al verouderd?)
- Samsung Ace 3
- iPhone 4s (tweedehands dan wel als toestellease bij Telfort)

Wat zou hiervan de beste keuze zijn of wat zou een andere goede keuze zijn?
Alvast bedankt!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
S3 mini is verouderd, de ace 3 zou nog net kunnen.

Maar als je een iPhone 4S zou willen dan niet bij telfort, bij BEN en Tele2 kost hij evenveel en de telefoon is helemaal van jouw in plaats van dat achterbakse toestel lease methode.

Is de moto g niet iets voor jouw? Het is wel wat grote met 4,5" scherm maar zelf die kun je heel makkelijk met 1 hand bedienen, ik heb zelf een grotere 4,7" telefoon en als het daar mee lukt dan al helemaal met de moto g.

[ Voor 32% gewijzigd door Mizgala28 op 22-03-2014 13:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
De Ace 3 is nog niet zo oud toch?

Het probleem met de iPhone is dat dat ik nog een simonly bij Telfot heb voor de komende 1,5 jaar. Die kan ik bij hen omzetten naar een abo met toestel (iPhone in dat geval) of een nieuw simlock vrij toestel kopen.

De Moto G heb ik in mn handen gehad, maar is eigenlijk wel een slag te groot...

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
De Nokia Lumia 620, dat is nu de op één na populairste Windows Phone. Heeft een 3,8" scherm, goede Dual Core processor, is lekker goedkoop en biedt alles wat een normaal mens nodig heeft: gratis navigatie, whatsapp, telegram, instagram, twitter enz..

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Verwijderd

Nokia 620, kost je met 11.5 cm lengte 141 euro, anders kies je de iphone 4S,
De blackberry Q10 is ook klein genoeg, en heeft wat zwaardere hardware dan die 2. Maar een kleiner scherm doordat er ruimte is voor een echt toetsenbord.