Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budgetlaptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers..

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik word gek van dat zoeken en bladeren door al die miljarden aanbod en review pagina's. 8)7 Ik heb nu een compaq 15" met nog een centrino duo processortje. Oud beestje inmiddels en problemen met scherm( kan 't scherm maar in bepaalde standen zetten zodat het niet flikkert of zwart wordt)

Maargoed ik zoek dus een goedkopee laptop (windows). Eigenlijk wil ik niet eens meer dan 400 lappen. (liever nog minder!) Hij moet zo krachtig mogelijk zijn en 15". Amd of intel processor? Ik gebruik de laptop heel divers en misschien in toekomst ook wel weer om een keer een spelletje te spelen.. Btje geluid erin is ook wel fijn :P

Ik zal wel iets willen wat niet kan voor die prijs, maar mocht iemand een goede ingeving hebben dan is dat erg welkom!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 10:07 . Reden: foutje ]

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Wat had je zelf al gevonden, Janduke? In ieder geval, dit is wel een mooie laptop voor rond de 400 euro; pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBX3GMH). Dit is een Lenovo en Lenovo staat bekend om zijn goede toetsenborden en goede bouwkwaliteit. Op deze is dat niet anders.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:06:
Ik word gek van dat zoeken en bladeren door al die miljarden aanbod en review pagina's.
Ja man, en wij hebben wel zin om dit voor jou te doen...

Je post bevat te weinig info en is onrealistisch. Voor 400e heb je een budget laptop die niet krachtig is en waarmee je geen spellen (anders dan hele simpele) kunt spelen.
Specifieke eisen heb je verder niet dus je kunt gewoon in de pricewatch kijken.
Voor jouw budget zou ik misschien zelfs een tweedehands laptop overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Arthur-M. schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:19:
Wat had je zelf al gevonden, Janduke? In ieder geval, dit is wel een mooie laptop voor rond de 400 euro; pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBX3GMH). Dit is een Lenovo en Lenovo staat bekend om zijn goede toetsenborden en goede bouwkwaliteit. Op deze is dat niet anders.
Dat is inderdaad geen gek ding.. Zo'n goeie voor dat geld heb ik zelf nog niet gevonden. Ga me er eens over beraden

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:04
een Dell Inspiron 15 (i3-4010U, 6GB, 500GB hd) voor € 399,- (met VIP korting € 359,-).

Verwijderd

Topicstarter
brutusl schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:56:
een Dell Inspiron 15 (i3-4010U, 6GB, 500GB hd) voor € 399,- (met VIP korting € 359,-).
Nog betere specs dan die lenovo volgens mij? Ziet er ook erg goed uit.. Volgens mij is er voor dat geld niet veel beters te krijgen. Weet niet hoe het zit met kwaliteit van het merk dell? Best gerenomeerd merk in computerland toch?

Oja, edit, en hoe krijg je die vip-korting?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 21:33 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Qua specs zeker niet beter dan de lenovo. Lenovo heeft een cpu die wat meer energie mag gebruiken en daardoor wat meer power heeft (ook hogere kloksnelheid). De dell daarintegen is nog wat goedkoper met korting en heeft een nieuwere generatie chip met waarschijnlijk een betere gpu.

Korting: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit. Het wordt een dell inspiron 15 (i5-4200, 6 gb, 750gb hd).. Heb al die kortingscode van die vip-korting geprobeerd en gaat nog 's 50euro af.. Kom ik in totaal op 450 euro incl btw. Ik kan btw ook nog terugvorderen dus voor 355 euro klaar.

Denk niet dat er iets beters te vinden is voor dat geld

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:13
als je oude latop wilt fixen kan je voor een paar dollar een nieuw kabel bestellen
http://www.ebay.com/sch/i...compaq+lcd+cable&_sacat=0
je kan ook proberen de oude kabel op nieuw aan te sluiten
als je besteld kijk wel als je de juiste besteld
Pagina: 1