Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advertentie Trouw

Pagina: 1
Acties:

• seppi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Beste redactie, jullie adverteren in Trouw voor tweakers, namelijk dat men meestal de laptop op basis van de SSD. Ik denk dat jullie met de advertentie op die manier de doelgroep van Trouw niet goed aanspreken. Ik denk dat je in trouw beter de lezer met u aan kunt spreken dan met je. Verder is het ook handig om uit te leggen wat een SSD is. Dit weten de lezers veelal niet. Ik denk dat je vrij makkelijk de lezers beter aan kunt spreken om zich via tweakers makkelijker te verdiepen in hardware.

Groet!

Verwijderd

Kan je toevallig een foto maken van betreffende advertentie? Want ik ben wel benieuwd....

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tweakers moet zich in advertenties niet anders voordoen dan hier op de website. Als lezers van het dagblad Trouw met 'u' aangesproken willen worden en niet begrijpen wat SSD betekent, kan Tweakers beter gewoon niet in Trouw adverteren. Hier op Tweakers.net word je constant met technische termen om de oren geslagen en iedereen tutoyeert elkaar. Deze Trouw-lezers zullen dan toch binnen vijf minuten afhaken.

Overigens denk ik dat de gemiddelde Trouw-lezer lang niet zo stijf en digibeet is als hier aangenomen wordt. ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.