Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:00
Ik heb de Samsung UE32F6400 aangeschaft met het idee om een CI kaart van CanalDigitaal er in te stoppen,
ik dacht me goed er in verdiept te hebben, en werd mij verzekerd door Mediamarkt dat dit gaat werken, en zo stond het ook aangegeven.

deze site geeft ook aan dat dit moet werken
http://www.allesvoortv.nl/canaldigitaal-ci-module-tv

Nu ik de TV thuis heb, en de satelliet kabel wil aansluiten, blijkt er geen kabel aansluiting te zijn voor een satelliet kabel ?!, alleen een normale ouderwetse kabel aansluiting.
ben ik nou dom of gaat het inderdaad niet werken ?

Ik heb al geprobeerd de kabel via de gewone kabel aansluiting te monteren, maar dan worden er geen zenders gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Samsung-UE32F6400/connections.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Andere connector op de kabel zetten, en gaan...

Edit:
Al zie ik geen DVB-S tuner bij de specs staan van die TV... pricewatch: Samsung UE32F6400 Zwart

Bovenstaande ben ik dan ook niet geheel zeker van...

[ Voor 72% gewijzigd door RaZ op 21-03-2014 21:49 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 21:22
Volgens mij heb je wel een decoder nodig om het signaal van de LNB om te zetten naar iets wat je tv snapt. Vervolgens kan je via je tv het signaal decoderen.

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:00
Ik heb nu mijn oude decoder met de CanalDigitaal kaart er in, en dat werkt.

Ik denk toch dat ze uit hun nek hebben geluld daar bij de Mediamarkt, want deze "UE32F6270" heeft inderdaad wel een goede kabel aansluiting :(

toch morgen maar een bellen met de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:03
De specs tonen inderdaad aan dat er geen DVB-S2-tuner aanwezig is. Je foto alleen vertelde al genoeg, je hebt altijd een F-connector-aansluiting nodig op je tv om naar je LNB('s) te gaan.

Anoniem: 621828

Heb hier hetzelfde probleem. Is zeker geen manier om alsnog canal digitaal via de ci module te kijken

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:54

The Executer

Lekker belangrijk!

Dat klopt, behalve het aanschaffen van een tv met DVB-S/S2 tuner.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Pagina: 1