PC Games inruilen, gaat om games zonder gelinkte codes.

Pagina: 1
Acties:
  • 804 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Hallo :),

Ik ben nog in bezit van een aantal PC games die ik best wel graag gewoon kwijt wil, dus zou er graag wat geld voor willen krijgen.

Het gaat hier wel om PC games waar geen installatie code nodig is of een code die niet gelinkt word met Origin, Uplay, Steam.

Nu is eigenlijk mijn vraag waar ik terecht kan hiervoor, want jammer genoeg werkt het verkoop ervan op Tweakers en Marktplaats aardig teleurstellend.

Hartstikke bedankt alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik zie in je profiel dat je Far Cry 1+2 probeer te verkopen voor €6 per stuk. Niemand wilt dat doen aangezien die games op Steam regelmatig te koop zijn voor €2,5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Bv202 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:49:
Ik zie in je profiel dat je Far Cry 1+2 probeer te verkopen voor €6 per stuk. Niemand wilt dat doen aangezien die games op Steam regelmatig te koop zijn voor €2,5 ;)
Dat is waarschijnlijk ook het probleem waardoor ik ze nog niet kwijt ben :'(

Als ik ze voor 2,50 zou verkopen krijg ik er haast niks voor, graag zou ik het geld in mijn rijbewijs willen stekken.

Dit is dus de reden dat ik vraag of er opties zijn om ze wel kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:22

two

Alle beetjes zijn toch meegenomen? €5 is niet veel maar altijd leuk meegenomen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
mimang schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:52:
Alle beetjes zijn toch meegenomen? €5 is niet veel maar altijd leuk meegenomen!
Klopt maar ik heb een grote aantal games die ik weg wil doen, zit rond de 15 stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik denk om eerlijk te zijn niet dat je deze games makkelijk verkocht gaat krijgen. Ik weet dat er vroeger winkels bestonden waar ze oude games overkochten, maar ik weet niet of dat nog gedaan wordt en het zou me verbazen dat ze dit soort oude games dan nog aanvaarden.

Aan een particulier verkopen zal ook niet lukken aangezien Far Cry op Steam en GOG veel goedkoper kan gekocht worden. Tenzij je toevallig een verzamelaar vind die graag een doosje heeft...

Misschien heeft iemand anders nog een idee, maar ik vrees dat dit niet eenvoudig gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet het geluk hebben dat iemand ze in fysieke vorm wil hebben, maar die kans is zeer klein.

Maar tijd van digitaal is nu zeker op PC erg aanwezig, dus ik acht de kans zeer klein.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij worden games gewoon verkocht via vraag en aanbod? Die niet waagt, die niet wint.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Hier in België kan games inruilen bij een winkel nog steeds, dus zal het in Nederland ook nog wel ergens mogelijk zijn:
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=90&iid=223
ECIT: PC-games nemen ze hier blijkbaar niet aan 8)7

Echter betwijfel ik of zo'n oude games nog aanvaard worden en ik weet dat de bedragen die winkels geven enorm laag zijn. Maar het is beter dan niets ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bv202 op 21-03-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gamemania zit ook in Nederland, dus grote kans dat het daar ook kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Ik heb op Origin: De Sims 3, maar ik wil graag De Sims 4... zou je op Origin deze kunnen inruilen? en dat ik er dan nog een beetje bij betaal? :?
Graag reactie!!! O-) :D

Roos *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:52:
Hoi!
Ik heb op Origin: De Sims 3, maar ik wil graag De Sims 4... zou je op Origin deze kunnen inruilen? en dat ik er dan nog een beetje bij betaal? :?
Graag reactie!!! O-) :D

Roos *O*
Het is al bijna 1,5 jaar geleden dat hij dit te koop had, lijkt me niet dat hij dat nog geeft.

En zover ik weet, is het helemaal niet mogelijk op Origin games te kunnen ruilen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:22

BM

Moderator Spielerij
Juist, dit is niet de bedoeling. Handelen via het forum is niet de bedoeling, dat kan via V&A of via DM.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.