Monitor of Samsung 22inch tv voor PS3/Xbox One/ ...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Hoi,

Ik ben momenteel aan het twijfelen om een 22 inch tv van samsung (deze van 1 euro die ze een tijdje geleden bij een gratis abo van belgacom enzo gaven, meer bepaald de samsung ue22d5003bw) of de monitor die momenteel in reclame staat in de aldi (www.aldi.be en dan folder) om er mijn PS3 , xbox one enz op aan te sluiten.

Beiden zijn full hd en het scherm van de aldi is wel iets groter...
Wat zou er in principe beter zijn? Want de samsung heeft wel meer instelmogelijkheden aangezien het eigenlijk een "tv" is...

Voorstellen van 32 inch schermen enz.. is geen optie

Alvast bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 13:38
Ik heb zelf op een 20" scherm gespeeld, en tenzij je er net zo dicht op gaat zitten als bij een normaal PC scherm (maximale afstand ~1 meter) is het écht te klein in mijn ogen. Ik ben in ieder geval heel erg blij nu ik een 42" heb staan (en zelfs dat is aan de kleine kant...).

Maargoed, jij hebt die ruimte niet, dus dan moet je roeien met de riemen die je hebt :)
En tenzij je de afstandsbediening van de Samsung wilt gaan gebruiken, of ook niet-HDMI apparaten wilt aansluiten kan ik eigenlijk alleen maar het Aldi scherm aanraden. Dit is echter puur op het formaat, want groter is in dit geval gewoon beter. Zeker voor games.

Echter, als je een TV kunt vinden die net wat groter is én die binnen je budget past, dan zou dat in mijn ogen slimmer zijn. Kijk bijvoorbeeld eens in de Pricewatch waarbij je een filter instelt op de afmeting en je maximale budget. Als je bijvoorbeeld een 24" of 26" scherm kwijt kunt zou ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
Hartelijk bedankt voor uw reactie ! ;) dus eigenlijk is de aldi enkel beter omwille van de grootte van het scherm ? Beeldkwaliteit zal dan net hetzelfde zijn mag ik veronderstellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 13:38
Beeldkwaliteit durf ik niet over te oordelen. Dat is zowieso iets heel erg persoonlijks in mijn ogen. Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat ik plasma erg mooi beeld vond hebben, terwijl vrienden de LCD's die erbij waren de LCD's in de buurt vele malen mooier vonden. Maar als je het scherm op zichzelf hebt staan dan zie je sowieso niet gauw of het goed of slecht is. Goed of slecht zie je 99% van de tijd enkel in vergelijking met :)

Als je zekerheid wilt moet je eens kijken of je ergens verschillende schermen langs elkaar kunt zien.