Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mkef
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:54
Vanmiddag tijdens het fietsen viel mijn telefoon uit mijn jas, hij lag heerlijk te dobberen in een diepe plas water. Na het droogmaken kan ik zien wat de schade is. De batterij is volgens mij overleden. En er zit een behoorlijke ster in het scherm.

Alles gedroogd dus, en een nieuwe batterij in gedaan.

Nu geeft hij dit scherm aan (zie afbeelding).

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/dw48di.jpg

Overleden? of kan hij nog gereanimeerd worden?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Google Nexus 7 - model 2012
robspijk schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:22:
Gisteren OTA update naar 4.4.2 ontvangen. Gelijk proberen te installeren, en wat denk je. 1 of andere foutmelding m.b.t. metadata, en android ligt op z'n rug met een rood uitroepteken met daaronder: Geen opdracht :( . Kan ik weer opnieuw beginnen (kon ik ook al toen ik van 4.3 naar 4.4.1 ging). Gelukkig is er Nexus Root Toolkit _/-\o_ .
Je kan hem evt proberen te resetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 21-03-2014 17:29 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• mkef
Geprobeerd, vanuit Factory mode. Maar dan gaat de telefoon uit zichzelf het hele menu door. Als ik op Reboot druk, dan gebeurd er he-le-maal niets.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Ik denk dat dit een ernstig gevalletje van verdrinking is.

Mijn advies: koop alvast maar een nieuwe telefoon en probeer daarna deze voor de grap nog eens te reviven, ik denk namelijk dat hij het niet gaat uithouden(jammergenoeg)

Anders gewoon deze telefoon in een pot met rijst gooien en een dag of 2 laten staan.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ehhh
uit zetten, een paar dagen in een bakje met rijst laten staan.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• mkef
Nou wat is er gebeurd in de tussen tijd.

Gelukkig ben ik voorzien van een uitgebreide gereedschapsset voor elektronica.
Ik heb de telefoon helemaal uit elkaar geschroefd, en elk deeltje nauwkeurig en met alle zorg droog gemaakt.
De telefoon doet het gewoon weer. Weliswaar niet 100%, want het touchscreen is erg aangetast. Maar ik kan bellen, gebeld worden en muziek luisteren. Maar ik kijk toch wel zachtjes aan voor een nieuwe telefoon.

Ben blij dat ik even gered ben.
Pagina: 1