Vraagje over Maxxter Gaming Mouse (€5 muis van de Action)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 17:46
Ik heb vanmiddag een goedkope reservemuis gekocht bij de Action. Het betreft deze muis: http://www.maxxter.biz/de...products&op2=item&id=8192

Tot nu toe functioneerd hij naar wat je mag verwachten van een muis van €5, alleen weet ik niet wanneer hij op de 600dpi stand staat en wanneer op de 2400dpi-stand.

tl;dr Is de "hoge" 2400dpi stand de stand waar de muis sneller of juist langzamer reageert op je bewegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Dots per inch (DPI) is a measurement of how sensitive a mouse is. The higher a mouse’s DPI, the farther the cursor on your screen will move when you move the mouse. A mouse with a higher DPI setting detects and reacts to smaller movements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 17:46
Bedankt! Ik zat al te Googlen maar ik kwam er niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remconieuw
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
de muis heeft 4 of 5 standen qua DPI, weet niet precies, heb hem zelf ook pas 2 dagen in gebruik, wat me verder opviel is dat de vorige/volgende pagina (voor in browsers) knoppen aan de zijkant, omgedraaid zijn qua werking in vergelijken met andere muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Sneller bewegen is hogere dpi. Je kan bij hardware misschien nog wat aanpassen voor die knoppen aan de zijkant qua instellen wat wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 16:29

Dutch_guy

WYSIWYG

Sorry voor de kick, maar aangezien deze muis nog steeds wordt verkocht.

Ik lees hier over de omgewisselde browserknoppen. Ik heb er inmiddels 2 en bij de een werken die knoppen goed en bij de ander zijn ze omgewisseld. Beide op dezelfde computer aangesloten. Valt dit om te wisselen?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-04 20:06
Ze vallen om te wisselen met X-Mouse Button Control, en misschien heb ik een beetje pech gehad, maar ik had 2 van deze muizen gekocht, beide heb ik een probleem dat als ik de rechtermuisknop indruk ook gelijk de scroll wordt ingedrukt, als ik de scroll om de tijd naar links druk heb ik er minder last of helemaal niet last van.

Voor de rest een fijne muis in de hand.

Stel dat je iets hoger wilt gaan in kwaliteit, dan is de Sharkoon FireGlider een goeie optie vindt ik zelf.

http://www.alternate.nl/S.../145040?tk=10679&lk=10733

of deze http://www.alternate.nl/S...1089577?tk=10679&lk=10733 Ook al heb ik deze zelf niet getest.

[ Voor 32% gewijzigd door Gloriam op 16-12-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 21:21
Tdocter schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:10:
Ze vallen om te wisselen met X-Mouse Button Control, en misschien heb ik een beetje pech gehad, maar ik had 2 van deze muizen gekocht, beide heb ik een probleem dat als ik de rechtermuisknop indruk ook gelijk de scroll wordt ingedrukt, als ik de scroll om de tijd naar links druk heb ik er minder last of helemaal niet last van.

Voor de rest een fijne muis in de hand.

Stel dat je iets hoger wilt gaan in kwaliteit, dan is de Sharkoon FireGlider een goeie optie vindt ik zelf.

http://www.alternate.nl/S.../145040?tk=10679&lk=10733

of deze http://www.alternate.nl/S...1089577?tk=10679&lk=10733 Ook al heb ik deze zelf niet getest.
Met x mouse controll kun je wel knopjes aan de zijkant instellen. Maar er zitten er ook nog 2 bovenop onder het wieltje. Die krijg ik niet ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EASY-gamer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03-2020
Ik heb onlangs deze muis gekocht bij de Action. alles werkt behalve de laser zelf. weet iemand een solution op dit probleem? ik wil graag dat me muis werkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:57
EASY-gamer schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:50:
Ik heb onlangs deze muis gekocht bij de Action. alles werkt behalve de laser zelf. weet iemand een solution op dit probleem? ik wil graag dat me muis werkt :'(
Terugbrengen > garantie.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EASY-gamer
de bon heb ik niet meer. die heeft een vriend van me weggegooit.
is er misschien een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:32
EASY-gamer schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:04:
de bon heb ik niet meer. die heeft een vriend van me weggegooit.
is er misschien een andere oplossing?
Nieuwe kopen, wij hebben het hier over Action dus zelfs met een bon zouden ze moeilijk kunnen doen met ruilen.

Nou valt 5 euro reuze mee, gewoon nieuwe halen en de bon BEWAREN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EASY-gamer
5 euro is inderdaad niet veel maar ik zit met klote tijden at the moment. dus heb amper geld om wat te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris182
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb dezelfde muis een halfjaar geleden ofzo gekocht maar bij het 'thema' van mijn setup hoort geen groene muis, dus ik heb gewoon vandaag bij de Action een nieuwe gekocht met een rode LED, alleen hij lagt echt heel erg, als ik hem gewoon los laat beweegt de cursor (niet de muis zelf :P) echt heel erg veel, het kost me gewoon moeite om een emoji aan te klikken hierbij :( zodat ik geen nutteloze reacties krijg: heb in Device Manager al geprobeerd de drivers te updaten en heb hem ook al geprobeerde te troubleshooten maar niks heeft geholpen. Ik kan natuurlijk gewoon terug gaan maar vroeg me af iemand hier ook een keer last van heeft gehad en een oplossing heeft gevonden??

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris182
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-03-2021
Oke, ik heb nog ff wat onderzoek gedaan en toen ik mijn Wifi Dongle (ja, een dongle, deal with it) eruit haalde lagte hij niet meer, problem fixed zou je zeggen maar toen ik hem er weer in deed begon het weer opnieuw, dus ik heb een aanknopingspunt maar zou iemand hem kunnen inkoppen?
Pagina: 1