Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 22:28
Goede morgen!

Kwam net deze tegen, en wou ik met jullie delen. Vind het er zelf erg goed uitzien, en heb het niet goedkoper kunnen vinden :)

http://www.clicktobuy.nl/...ctieve-speaker-aanbieding

Voor 139,95
Afbeeldingslocatie: http://www.clicktobuy.nl//image/data/krk-6-G2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie dingen, maar ja... hoe klinken ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij is die prijs per speaker.. dan is het geen heel bijzondere aanbieding. Normaal koop je ze ook voor € 300 per set: http://www.i4-muzique.nl/...OHO4OCro70CFYWWtAod7DIABw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht! Tnkz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€139,95 + €5,95 verzendkosten.

Prijs is per stuk.

Hier zijn ze €5 duurder... http://www.laenenmusic.nl...tieve_studio_monitor.html

Let wel dat dit studio monitors zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:44:
Mooie dingen, maar ja... hoe klinken ze?
Weet ook alleen maar wat ik gelezen heb, heb ze ook nog niet binnen natuurlijk ;) Maar vond het er goed uit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Let wel op, inmiddels is generatie 3 al uit. Vriend mij draaide met G2 bij kleinere feestjes en heeft sindskort geupgrade naar G3. Komt best goed geluid uit, maar ik zou eerder upgraden naar G3. Bij een muziekwinkel krijg je nog wel wat van de prijs af en als je goed doorzeurt krijg je zelfs standaards bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Ik ben benieuwd hoeveel mensen niet goed de aanbieding lezen en straks teleurgesteld zijn dat er maar 1 speaker in de verzenddoos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LukeS schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:15:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen niet goed de aanbieding lezen en straks teleurgesteld zijn dat er maar 1 speaker in de verzenddoos zit.
Ik moest ook even goed opletten maar in principe gaat KRK altijd per speaker volgens een vriend van mij. Maar indd op het plaatje staan er 2. Ik ben erg benieuwd hoe ze klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:46:
€139,95 + €5,95 verzendkosten.

Prijs is per stuk.

Hier zijn ze €5 duurder... http://www.laenenmusic.nl...tieve_studio_monitor.html

Let wel dat dit studio monitors zijn.
Hier betaal je geen verzendkosten.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:25:
[...]
Ik moest ook even goed opletten maar in principe gaat KRK altijd per speaker volgens een vriend van mij. Maar indd op het plaatje staan er 2. Ik ben erg benieuwd hoe ze klinken...
Klik dan even op "Meer informatie over: KRK RP6 G2 Actieve Speaker (SALE!) »"

Daar staat op diverse plekken "De prijs is voor 1 stuks!" "Inhoud: 1 stuks (prijs is per stuk)"
TheLostSonOfGod schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:38:
[...]
Hier betaal je geen verzendkosten.. ;-)
Kijk eens goed; Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/o9pjrxev3/Fubar.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clicktobuy (en legio's andere grouponsites): neppe scheermesjes, neppe opzetborstels, namaak marco polo, dramatische aftersales... nee dank je.
Bovendien is het in dit geval nog misleiding ook, wat moet je met 1 speaker?

Edit: bij nader inzien is het best een aardig ding, vooral omdat die actief is. Maar ik zou 'm liever ergens anders halen, goed om in de gaten te houden!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:17
Wat je met 1 speaker moet? Muziek luisteren. Studio monitoren worden meestal per 1 verkocht, het is dus gebruikelijk dat je er twee koopt om in stereo aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom worden er natuurlijk ook 2 afgebeeld? Het zijn genoeg afbeeldingen te vinden, zie links hierboven, die gewoon netjes 1 speaker afbeelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:58:
Daarom worden er natuurlijk ook 2 afgebeeld? Het zijn genoeg afbeeldingen te vinden, zie links hierboven, die gewoon netjes 1 speaker afbeelden ;)
Je moet wel klikken op een "Ik neem er een!" knop, da's wel redelijk duidelijk ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

memo001 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:46:
Wat je met 1 speaker moet? Muziek luisteren. Studio monitoren worden meestal per 1 verkocht, het is dus gebruikelijk dat je er twee koopt om in stereo aan te sluiten.
En speakers worden meestal per stuk geprijsd.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:02
Ze worden afgebeeld per 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, 5.1 systeem, mooi prijsje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit gaat gewoon om 1 speaker en gezien de prijzen bij andere winkels noem ik dit nou niet echt een mooie aanbieding. Bovendien is het een verouderd model en met C2B hebben we nare ervaringen gehad (denk maar aan die verassingsboxen). Ik zou ze links laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:34
staat: Zolang de voorraad strekt koopt u vandaag de KRK RP 6 G2 Actieve Speaker (dus degene MET versterker) voor slechts 139,95 (in plaats van €249,95). De prijs is voor 1 stuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 stuks ook... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Is dit niet ongeveer dezelfde maar dan goedkoper bij coolblue?

http://www.djcontrollerex...74/krk-rp-5-rokit-g3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 11:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Je hebt gelijk, 5.1 systeem, mooi prijsje :+
Er zit geen subwoofer bij helaas ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Ik lees in de beschrijving dat dit de kleinste versie in de serie is, dus misschien niet zo'n goede aanbieding.

[ Voor 16% gewijzigd door androidlover op 21-03-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.djcontrollerex...or/krk-rp-6-rokit-g3.html

Voor 45 euro extra heb je een 3e generatie (niet eens in de aanbieding) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Er zit geen subwoofer bij helaas ;)
Ik heb de KRK Rokit 6 V2 gehad en verkocht wegens een overmaat aan bass. Dus of je nou werkelijk een sub nodig hebt met deze studio monitors... ik betwijfel het.

Zou ze ook niet opnieuw kopen, want met deze speakers hoor je vooral de mishandelingen die mooie liedjes hebben ondergaan om nog een beetje fancy te klinken op goedkope pruts audio setjes.

@hieronder, dat idee had ik ook. Maar toch even misbruikt om mijn ongenoegen te uiten over de audio technici die in opdracht van $platenlabel het liedje zo "vet" mogelijk doen klinken.

En dan ook nog een die fijne DJ's bij radiostations, met CD spelers waarbij de afspeelsnelheid instelbaar is, wat die DJ's doen, is het liedje ietsje sneller afspelen, zodat het liedje "vetter" is.

Ik helemaal wild van dat liedje, naar een CD winkel, album van betreffende artiest kopen. GLOEIENDE GLOEIENDE WTF is dit??? Beat van betreffend liedje helemaal verprutsert, want langzamer...

/me luistert sindsdien geen radio meer.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2014 22:14 . Reden: Offtopic much. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opmerking over subwoofer was sarcastisch bedoeld denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie31
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:26
*knip*, dit topic is bedoeld voor aanbiedingen rondom de speakers. Dit is dus niet bedoelt voor productervaringen.

[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 29-09-2014 19:48 ]

14 x Suntech STP285 (-87 graden OOZ) - 2 x Bisol BMU250 (180 graden Z) - Omnik 4.0 TL - Soladin 600 - Airco Daikin Comfora FTXP-M35 - RXP35M

Pagina: 1